![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Min dator gör en massa oväsen när jag visar video's på You Tube. Är detta ett tecken på låg minne och att jag måste ha mer tillgängliga. Vänligen ge råd. Tack, Anthony |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kan mycket väl vara - om du har lågt minne kommer datorn använda hårddisken sida fil mer, och om du har en högljudd HDD ..
Du kan antingen få en tystare hårddisk eller mer minne. Hur mycket har du nu?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Jag har för närvarande 512 MB minne. Tack, Anthony |
|
|
|||
|
|||
|
Nåväl, med tanke på ett par GB minne kostar runt $ 30, det är värt ett skott och bör påskynda prestanda också.
Jag vill också defragmentera hårddisken.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
|
|
|
|||
|
|||
|
Låter det som iratic kryssa?
|
|
|
|||
|
|||
|
Nej, det låter som det är att läsa en cd-skiva, men ännu högre. Och när jag pausar videon Jag tittar på, slutar det som 10 sekunder senare. Men sedan startar upp igen.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Chansning men, har du en cd-skiva i DVD-brännare? : D Om så är fallet, ta ut.
|
|||
|
|||
|
Nej, men tack.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag brukade ha det, låter det som alla fans är snabbare?
|