![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| minun materiala työssä pyysi minua katsomaan hänen tietokone, mutta ei mitään tulee enemmän kuin seurata, kun on päällä ive varmisti valta ide kaapelit ovat ive tehty varma, että ide kaapelit oikea varmisti HD ja optiset asemat hyppyjohtimet ovat asetettu mutta vielä mitään tulee myös Tiedän sen toimi, koska PC-kannattajat tulevat, kun otat sen ja myös GFX kortti toimii, koska sen tuulettimen tulla, mutta luulen, että se voisi olla HD mutta varmasti, että wouldnt lopettaa näyttö tulossa ylös |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos mitään ei coming up on monitori, se voisi olla Grafiikkakortti tai Monitor ongelma.
| |||
| |||
| sen def ei seurata, koska eräs colleages se voisi olla näytönohjain mutta i havnt sai toisen pc tarkistaa, koska sen pci e |
|
| |||
| |||
| i dont thihnk se on GFX kortin koska HES kokeillut sitä, että mobo vga-portti sekä eikä nousee hyvin |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla mitään piippausta klo käynnisty? |
|
| |||
| |||
| no mutta Theres no puhuja joten ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| että piippausta kotoisin emolevyn
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| joo tiedän peräisin mobo mutta mobo on SPKR samoin muuten tapana kuulla mitään piippausta mutta minun m8s mobo hasn't got mobo SPKR jos En kuule mitään piippausta |
|
| |||
| |||
| Teitkö lisätä standoffs osaksi silloin, kun asennat emolevy? |
|
| |||
| |||
| MAX, sinun ajattelu voisi olla maadoitus ongelma. se voi myös olla huono kiinni RAM-muistia. @ Robin oli ystäväsi Messing kanssa CMOS (RTC ram). mikä emolevy on? kokeile kiinni RAM-muistia tai vaihtaa ne. Varmista, että aluksella on standoffs. voit myös kokeilla irrottamalla kaikki laitteet, että Arnt tarvitaan ja katso jos se auttaa. Se ei ehkä jopa monitorin tai GPU, mutta i cant oikeastaan sanoa ilman lisätietoja. Lisätietoja sitten toiset saattavat hypätä ja auttaa! |