![]() |
|
| |||
| |||
| mijn mate op het werk vroeg me om te kijken naar zijn computer, maar geen enkele komt niets op de monitor wanneer aangezet ive gemaakt dat de macht ide kabels zijn in ive gemaakt dat de ide kabels in de juiste gemaakt dat de HD en optische drives de jumpers zijn ingesteld, maar nog niets komt ook ik weet dat haar werken, omdat de PC-fans komen op wanneer u het op en ook de gfx kaart werkt omdat haar fan kom op, maar ik denk dat het zou kunnen zijn de HD maar zeker dat wouldnt stop het scherm komen omhoog |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als helemaal niets komt op de monitor, kan het een grafische kaart of een monitor probleem.
| |||
| |||
| DEF haar niet de monitor, omdat het een van mijn collega's kan het de grafische kaart, maar ik havnt heb een andere PC te controleren, omdat de PCI-e |
|
| |||
| |||
| i dont thihnk is het de gfx kaart omdat hes probeerde het in de mobo vga poort als goed en niets is zo goed |
|
| |||
| |||
| Heeft u een of meer piept bij opstarten? |
|
| |||
| |||
| nee, maar theres geen spreker dus ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de pieptonen zijn afkomstig uit het moederbord
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| yeah ik weet komt van het mobo, maar het mobo heeft een Spkr en anders moet je gewoon horen elke piept maar mijn m8s mobo hasn't got mobo Spkr indien niet, dat hoor ik geen pieptonen |
|
| |||
| |||
| Heeft u standoffs in het geval bij het installeren van het moederbord? |
|
| |||
| |||
| MAX, je denken is het misschien een aarding probleem. het kan ook een slechte stick ram. @ Robin, was je vriend Messing met de CMOS (RTC ram). welke moederbord is het? proberen een stok van de ram of ruilen ze uit. Zorg ervoor dat de raad heeft standoffs. U kunt ook proberen Koppel alle apparaten die nodig Arnt en kijk of dat helpt. Het is misschien niet eens de monitor of de GPU, maar i cant really tell zonder meer details. Meer details, dan anderen kunnen springen in en help! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Monitor oplicht en de computer opstart, maar de monitor niet wordt weergegeven wat | Mida | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 9 juni 2009 15:05 |
| Klonen een 3de monitor Dual monitor kaart | Desertfish | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 31 mrt 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | Algemeen Hardware Chat | 5 | 20 Jan 2008 12:21 |
| Lcd Monitor - Uw huidige monitor ... | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 5 | 6 okt 2006 01:33 |
| Monitor - Interesse voor de aankoop van een groot scherm volgen ... | Snake | Algemeen Hardware Chat | 8 | 26e Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |