![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, Ik heb een nieuwe harde schijf, die oorspronkelijk was een slaaf van mijn 80GB harddisk. Op de nieuwe harde schijf, als ik probeer op te starten vanaf het zegt 'NTLDR "ontbreekt. Ik kan niet opstarten vanaf cd. Ik heb geen toegang tot de Recovery Console. Weet iemand hoe kan ik dit oplossen, zodat ik kan het installeren van een nieuw exemplaar van Windows XP op de nieuwe harde schijf. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Ik heb nog nooit aan het oplossen van problemen, maar Microsoft heeft een support-artikel over het. http://support.microsoft.com/kb/318728 |
|
| |||
| |||
| window's oplossingen werken alleen als ik kan opstarten vanaf CD en je in het herstel-console, die ik niet kan. |
|
| |||
| |||
| Er is een omweg van het booten van de harde schijf waar u een DOS-partitie die is bootable, kopieert u de Windows-cd op en voer het installatieprogramma na het herstarten, maar je zou moeten booten van een DOS-diskette voor dat, of de HDD in een andere pc. |
![]() |
|
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| NTLDR ontbreekt in Windows 2003 | pmcg03 | Windows besturingssystemen | 1 | De 4 juni 2009 11:50 |
| NTLDR ontbreekt bericht wanneer de pomp op | pitoyauco | Windows besturingssystemen | 5 | 14 mrt 2009 17:38 |
| NTLDR ontbreekt bericht bij het opstarten | Julez | Windows besturingssystemen | 3 | 6 mei 2008 04:30 |
| NTLDR ontbreekt, zal niet opstarten? | Jack06 | Windows besturingssystemen | 7 | 20 apr 2008 11:28 |
| NTLDR ontbreekt! | pernellwhittaker | Windows besturingssystemen | 3 | 26e sep 2007 09:42 |
| Thread Tools | |
| |