mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

NTLDR mangler hjelp

Reply

Thread Tools
Old 12. sep 2007, 11:13
New Member Group

Default NTLDR mangler hjelp

Hei folkens,

Jeg har fått en ny harddrive, som opprinnelig var en slave til min 80 GB harddrive.
På den nye harddrive, når jeg prøver å starte opp fra den det står "NTLDR" mangler.
Jeg kan ikke starte fra CD. Jeg får ikke tilgang gjenopprettingskonsollen.

Vet noen hvordan jeg kan løse dette slik at jeg kan installere en ny kopi av WinXP på nytt harddrive.

Takk.
Old 12. sep 2007, 11:16
Moderator Group

Jeg har aldri hatt behov for å feilsøke, men Microsoft har en oppslutning artikkel om det.
http://support.microsoft.com/kb/318728

Old 12. sep 2007, 11:20
New Member Group

vindu løsninger bare fungerer hvis jeg kan starte fra CD og komme i gjenopprettingskonsollen, som jeg ikke kan.
Old 13. sep 2007, 10:06
Donor Group

Det er en rundkjøring måte å starte fra HDD der du lage en DOS-partisjon som er oppstartbar, kopierer Windows-CD på den og deretter kjøre installasjonsprogrammet etter omstart, men du trenger for å starte opp fra en DOS-diskett for det, eller sette HDD til en annen PC.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Missing NTLDR i Windows 2003 pmcg03 Windows-operativsystemer 1 4 juni 2009 11:50
NTLDR mangler melding når slått på pitoyauco Windows-operativsystemer 5 14 mars 2009 17:38
NTLDR mangler melding ved oppstart julez Windows-operativsystemer 3 6 mai 2008 04:30
NTLDR mangler, vil ikke starte på nytt? Jack06 Windows-operativsystemer 7 20 april 2008 11:28
NTLDR mangler! pernellwhittaker Windows-operativsystemer 3 26. sep 2007 09:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.