![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Jeg har fått en ny harddrive, som opprinnelig var en slave til min 80 GB harddrive. På den nye harddrive, når jeg prøver å starte opp fra den det står "NTLDR" mangler. Jeg kan ikke starte fra CD. Jeg får ikke tilgang gjenopprettingskonsollen. Vet noen hvordan jeg kan løse dette slik at jeg kan installere en ny kopi av WinXP på nytt harddrive. Takk. |
|
| |||
| |||
| Jeg har aldri hatt behov for å feilsøke, men Microsoft har en oppslutning artikkel om det. http://support.microsoft.com/kb/318728 |
|
| |||
| |||
| vindu løsninger bare fungerer hvis jeg kan starte fra CD og komme i gjenopprettingskonsollen, som jeg ikke kan. |
|
| |||
| |||
| Det er en rundkjøring måte å starte fra HDD der du lage en DOS-partisjon som er oppstartbar, kopierer Windows-CD på den og deretter kjøre installasjonsprogrammet etter omstart, men du trenger for å starte opp fra en DOS-diskett for det, eller sette HDD til en annen PC. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Missing NTLDR i Windows 2003 | pmcg03 | Windows-operativsystemer | 1 | 4 juni 2009 11:50 |
| NTLDR mangler melding når slått på | pitoyauco | Windows-operativsystemer | 5 | 14 mars 2009 17:38 |
| NTLDR mangler melding ved oppstart | julez | Windows-operativsystemer | 3 | 6 mai 2008 04:30 |
| NTLDR mangler, vil ikke starte på nytt? | Jack06 | Windows-operativsystemer | 7 | 20 april 2008 11:28 |
| NTLDR mangler! | pernellwhittaker | Windows-operativsystemer | 3 | 26. sep 2007 09:42 |
| Thread Tools | |
| |