mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Nvidia eller ATI

Reply

Thread Tools
Old 22 oktober 2006, 13:25
Medlem Gruppen

Default Nvidia eller ATI

Jeg har længe diskuteret, om at gå med Nvidia eller ATI. Selv om Nvidia er et større selskab, mener jeg, at ATI er stigende. Som Nvidia synes at blive mere accepteret som standrad krav til spil og omkring gaming community, jeg gik med Nvidia for nu.
Old 23 oktober 2006, 02:10
Medlem Gruppen

Default Nvidia eller ATI

De spring frøen oneanother. ATI har den bedste grafik kortet ud derefter Nvidia har den bedste. Jeg er ikke sikker på hvad de bedste kort for PCI E lige nu, men i november NVIDIA Series 8 kort vil være langt mere magtfulde end nogen ATI kort. Det vil være næste år, når ATI har et kort til at konkurrere med den. I stick med Nvidi som ATI drev har været kendt for at have problemer med min 3D-software Softimage xsi. ATI har sluttet med AMD således at behandle bør give dem mulighed for at gøre en langt bedre processor og CPU i de næste par år.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.