vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Nvidia tai ATI

Reply

Thread Tools
Old 22 lokakuu 2006, 13:25
Jäsen

Default Nvidia tai ATI

Olen pitkään keskusteltu siitä, mennä Nvidia tai ATI. Vaikka Nvidia on suurempi yritys, olen sitä mieltä, että ATI on nousussa. Kuten Nvidia näyttää olevan hyväksytty standrad vaatimukset pelejä ja sen ympäristössä pelaaminen yhteisö, menin kanssa Nvidia nyt.
Old 23 lokakuu 2006, 02:10
Jäsen

Default Nvidia tai ATI

Ne harppaus sammakko oneanother. ATI on paras näytönohjain ulos sitten Nvidia on paras. En ole varma whats paras kortti PCI-E juuri nyt, mutta marraskuussa Nvidia Series 8-kortti on paljon tehokkaampi kuin mikään ATI kortti. Se tulee olemaan ensi vuonna, kun ATI on kortin kilpailla sen kanssa. Olen kiinni Nvidi kuten ATI-asemat ovat olleet tiedossa on ongelmia minun 3D-ohjelmisto Softimage xsi. ATI on yhdessä AMD jotta käsitellä pitäisi antaa heille mahdollisuuden tehdä paljon parempi prosessori ja CPU parin seuraavan vuoden aikana.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Nvidia Ohjauspaneeli vihaa Nvidia Card? CodeFreakC Graphics Cards & Näytöt 0 25. marraskuu 2008 01:42
Fysiikka kaikille! (nVidia 177,83) Carbon Graphics Cards & Näytöt 6 21. Aug 2008 18:57
Ati vs nvidia deeajz Graphics Cards & Näytöt 3 29. Joulukuu 2007 18:15
Nvidia Drivers Ohje Jake2392 Graphics Cards & Näytöt 2 13. Sep 2007 10:27
ATI v Nvidia alex Graphics Cards & Näytöt 1 10th Aug 2007 12:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.