![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen pitkään keskusteltu siitä, mennä Nvidia tai ATI. Vaikka Nvidia on suurempi yritys, olen sitä mieltä, että ATI on nousussa. Kuten Nvidia näyttää olevan hyväksytty standrad vaatimukset pelejä ja sen ympäristössä pelaaminen yhteisö, menin kanssa Nvidia nyt. |
|
| |||
| |||
| Ne harppaus sammakko oneanother. ATI on paras näytönohjain ulos sitten Nvidia on paras. En ole varma whats paras kortti PCI-E juuri nyt, mutta marraskuussa Nvidia Series 8-kortti on paljon tehokkaampi kuin mikään ATI kortti. Se tulee olemaan ensi vuonna, kun ATI on kortin kilpailla sen kanssa. Olen kiinni Nvidi kuten ATI-asemat ovat olleet tiedossa on ongelmia minun 3D-ohjelmisto Softimage xsi. ATI on yhdessä AMD jotta käsitellä pitäisi antaa heille mahdollisuuden tehdä paljon parempi prosessori ja CPU parin seuraavan vuoden aikana. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Nvidia Ohjauspaneeli vihaa Nvidia Card? | CodeFreakC | Graphics Cards & Näytöt | 0 | 25. marraskuu 2008 01:42 |
| Fysiikka kaikille! (nVidia 177,83) | Carbon | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 21. Aug 2008 18:57 |
| Ati vs nvidia | deeajz | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 29. Joulukuu 2007 18:15 |
| Nvidia Drivers Ohje | Jake2392 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 13. Sep 2007 10:27 |
| ATI v Nvidia | alex | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 10th Aug 2007 12:34 |
| Thread Tools | |
| |