![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lenge diskutert om å gå med Nvidia eller ATI. Selv om Nvidia er et større selskap, føler jeg at ATI er på stigende. Som Nvidia ser ut til å være mer akseptert som standrad krav til spill og rundt gaming samfunnet, jeg gikk med Nvidia for nå. |
|
| |||
| |||
| De sprang frosk oneanother. ATI har best grafikk kortet ut da Nvidia har best. Jeg er ikke sikker på hva det beste kortet for PCI E akkurat nå, men i november i Nvidia Serie 8 kortet vil bli langt kraftigere enn noen ATI kort. Det vil bli neste år når ATI har et kort for å konkurrere med den. Jeg stokk med Nvidi som ATI stasjoner har vært kjent for å ha problemer med 3D-programvare Softimage xsi. ATI har sluttet med AMD så mye bør de kunne gjøre en langt bedre prosessor og CPU i de neste årene. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nvidia Kontrollpanel hater Nvidia kort? | CodeFreakC | Kabinetter & Skjermer | 0 | 25 nov 2008 01:42 |
| Fysikk for alle! (nVidia 177,83) | Carbon | Kabinetter & Skjermer | 6 | 21 august 2008 18:57 |
| ATI vs nvidia | deeajz | Kabinetter & Skjermer | 3 | 29 desember 2007 18:15 |
| NVIDIA-driverne Hjelp | Jake2392 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 13. sep 2007 10:27 |
| ATI v Nvidia | alex | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 august 2007 12:34 |
| Thread Tools | |
| |