![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Til at sende din score bliver du nødt til at downloade, 3DMark 2001 SE bygge 330, 3DMark06 v110 Basic Edition og køre benchmarks på standard indstillinger, og skriv en skærmbilleder af dine resultater Bare skrive Jeg fik 1232132876916 i 3dmark er ikke et gyldigt resultat Du er nødt til at vise et skærmbillede som bevis, som denne +++++++++++++ Nye overordnede Bench HER+++++++++++++![]() ![]() Eller denne med 3DMark06 ![]() Du behøver ikke at hente både programmer til at deltage, blot som nogensinde, du ønsker at Nyd og få benching for No.1 stedet på CJ's ![]() En anden tråd er blevet oprettet med grafer kun, så det ikke bliver forvirrende Hvis du vil se Grafer klik Her Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at spørge ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad betyder dette benchmark?
| |||
| |||
| Klik på linkene ovenfor og den vil fortælle dig
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Her er mit resultat i 3DMark01, da der ikke er andre poster vil jeg være den første for tiden indtil nogle C2D/8800 medlemmer bænk lol Jeg vil køre 3DMark06 senere på aftenen Grafer kommer snart
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gøre minen nu, hvis du tager pis I'll forbud ya!
| |||
| |||
| Så hvad indstillinger skal jeg bruge? Default ok? |
|
| |||
| |||
| lol, atleast vil du blive i 2. plads
|
| |||
| |||
| jep standard kun
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Her er mine.
| |||
| |||
| Nå ja der går første
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Send dine CPUMark 2.1 Scores Her | Hybr! D | CPU, bundkort og RAM | 139 | 5 november 2009 14:10 |
| CJ's 3DMark Samlet TOP10 Benchmark Scores | SocialWarfare | General Hardware Chat | 7 | 13. maj 2009 09:02 |
| Officielt: Windows 7 RC offentligt tilgængelige mai 5. | philthomas | Windows-operativsystemer | 20 | 10. maj 2009 03:12 |
| Det er officielt: HD DVD er død, det format krigen er nu over | Hybr! D | Drives & flytbare medier | 4 | 7 april 2008 09:43 |
| Officielt: CJ's 3DMark01/06/Overall benchmark resultater | SocialWarfare | General Hardware Chat | 0 | 24 august 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |