![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je je scores heb je om te downloaden, 3DMark 2001 SE build 330, 3DMark06 v110 Basic Edition en uitvoeren van de benchmarks op standaard instellingen en na een screenshots van uw resultaten Ik heb alleen schriftelijk 1232132876916 in 3dmark is niet een geldig resultaat U hebt laten zien een screenshot als bewijs, zoals deze +++++++++++++ Nieuwe algemene Bench HIER+++++++++++++![]() ![]() Of dit met 3DMark06 ![]() U hoeft niet te downloaden van beide programma's deel te nemen, alleen die ooit een je wilt Geniet en maak benching voor de No.1 plek op CJ's ![]() Een andere thread is gemaakt met grafieken alleen zodat het niet verwarrend Voor het weergeven van grafieken klikt u op Hier Als u vragen hebt aarzel dan niet om te vragen ![]()
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat doet deze benchmark?
| |||
| |||
| Klik op bovenstaande links en het zal u vertellen
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hier is mijn resultaat in 3DMark01, aangezien er geen andere vermeldingen Ik zal als eerste worden voor de tijd die tot enkele C2D/8800 leden bankje lol I am going to run 3DMark06 later op deze avond Grafieken binnenkort
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Doet de mijne nu, als je de pis I'll verbod ya!
| |||
| |||
| Dus wat instellingen moet ik gebruiken? Standaard ok? |
|
| |||
| |||
| lol, atleast wordt u in 2de plaats
|
| |||
| |||
| yep standaard alleen
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hier zijn de mijne.
| |||
| |||
| Ach er gaat eerste
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Plaats je CPUMark 2,1 Scores Hier | Hybr! D | CPUs, Moederborden & RAM | 139 | 5 november 2009 14:10 |
| CJ de 3DMark Algemeen Top10 Benchmark Scores | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 7 | 13 mei 2009 09:02 |
| Officiële: Windows 7 RC Publicly Available vijf 5 | philthomas | Windows besturingssystemen | 20 | 10 mei 2009 03:12 |
| Het is officieel: HD DVD is dood, het formaat oorlog is nu over | Hybr! D | Drives & Removable Media | 4 | De 7 april 2008 09:43 |
| De ambtenaar: CJ's 3DMark01/06/Overall benchmark resultaten | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 0 | 24 aug 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |