![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du vil legge inn score må du laste ned, 3DMark 2001 SE bygge 330, 3DMark06 v110 Basic Edition og kjøre tester på standard innstillinger og legg inn en skjermbilder av resultatene Bare skriver jeg fikk 1232132876916 i 3dmark er ikke et gyldig resultat Du må vise et skjermbilde som bevis, som dette +++++++++++++ New Totalt Bench HER+++++++++++++![]() ![]() Eller dette med 3DMark06 ![]() Du trenger ikke å laste ned begge programmene til å ta del, akkurat som noen gang er en du vil Nyt og få benching for No.1 flekk på CJ's ![]() En annen tråd har blitt laget med bare diagrammer, slik at det ikke kommer forvirrende Å vise Grafer klikk Her Hvis du har spørsmål, så ikke nøl med å spørre ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva betyr denne standarden?
| |||
| |||
| Klikk på linkene ovenfor og det vil fortelle deg
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Her er resultatet i 3DMark01, siden ingen andre oppføringer jeg vil være første for tiden til noen C2D/8800 medlemmer benk lol Jeg skal kjøre 3DMark06 senere på kvelden Grafer kommer snart
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gjør mine nå, hvis du tar deg pisse I'll ban ya!
| |||
| |||
| Så hva bør jeg bruke? Standard ok? |
|
| |||
| |||
| lol, atleast du skal være på 2. plass
|
| |||
| |||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Her er mitt.
| |||
| |||
| Nåvel det går første
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Legg inn CPUMark 2.1 Scores Her | Hybr! D | CPUer, Hovedkort & RAM | 139 | 5 november 2009 14:10 |
| CJ's 3DMark Totalt Top10 Benchmark Scores | SocialWarfare | General Hardware Chat | 7 | 13 mai 2009 09:02 |
| Offisielt: Windows 7 RC offentlig tilgjengelig 5 mai | philthomas | Windows-operativsystemer | 20 | 10 mai 2009 03:12 |
| Det er offisielt: HD DVD er død, og formatet krigen er nå over | Hybr! D | Drivere og flyttbare medier | 4 | 7 april 2008 09:43 |
| Offisiell: CJ's 3DMark01/06/Overall benchmark resultater | SocialWarfare | General Hardware Chat | 0 | 24 august 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |