![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige fået 3d mark 01 dag. næve tid bruger. 06 er klar, jeg kørte test nu. |
|
| |||
| |||
| Ikke dårligt for en bærbar jeg går. |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad var din specs lyskrebs at få 12000 + Jeg må beat it!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol
| |||
| |||
| hvad grafikkort og processor ECT. det er min (ny) livslang mål at slå jer alle |
|
| |||
| |||
| Nå Cew skulle du være i stand til at slå os alle. Mine specs er i mine SIG, jeg dont kende hvad Baxter har men hans CPU score er høj, så en quad jeg gætte eller meget overclocked C2D. Jeg har forsøgt at slå min gamle score, kan jeg få en anden 100 på min CPU score, men jeg har bemærket, at ved grafik scoringer var en smule lavere, så jeg skal have overclocked grafikkortet for benchmark såvel. I dont huske at gøre det, men den eneste forklaring. Jeg tror, jeg kan slå Baxter men det vil tage nogle effort.I vil prøve senere i aften eller i morgen. |
|
| |||
| |||
| muhahahahah bare vente til jeg tri SLI dette udyr * rubs hænder * |
|
| |||
| |||
| Du bliver nødt til at tri SLI bare for at kompensere for Vista virkning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gøre mit eget OS shell fra papir-Mâche og væv kasser, der vil gøre min PC turbo hurtigt! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Send dine CPUMark 2.1 Scores Her | Hybr! D | CPU, bundkort og RAM | 139 | 5 november 2009 14:10 |
| CJ's 3DMark Samlet TOP10 Benchmark Scores | SocialWarfare | General Hardware Chat | 7 | 13. maj 2009 09:02 |
| Officielt: Windows 7 RC offentligt tilgængelige mai 5. | philthomas | Windows-operativsystemer | 20 | 10. maj 2009 03:12 |
| Det er officielt: HD DVD er død, det format krigen er nu over | Hybr! D | Drives & flytbare medier | 4 | 7 april 2008 09:43 |
| Officielt: CJ's 3DMark01/06/Overall benchmark resultater | SocialWarfare | General Hardware Chat | 0 | 24 august 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |