![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sain 3d merkki 01 tänään. Kurjenpolvi aikaa käyttäjä. 06 on valmis, i vain juoksi testi nyt. |
|
| |||
| |||
| Ei huono läppäriin Otaksun. |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitkä olivat sinun specs Krilli saada 12000 + i täytyy lyödä sitä!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol
| |||
| |||
| mitä näytönohjaimen ja prosessorin ect. se on minun (uusi) elinikäisen tavoite lyödä teitä kaikkia |
|
| |||
| |||
| No Cew sinun pitäisi pystyä lyödä meitä kaikkia. Omat tiedot ovat minun sig I dont tiedä, mitä Baxter on, mutta hänen CPU score on korkea, joten quad luulisin tai erittäin Kokonaispistemäärä c2d. Olen yrittänyt beat my old pisteet, voin saada toisen 100 minun CPU score mutta huomasin, että grafiikka tulokset olivat hieman alhaisemmat, joten on oltava Kokonaispistemäärä grafiikkakorttiin varten vertailukohdetta hyvin. I dont muistaa tee sitä, mutta sen ainoa selitys. Odotan Voin lyödä Baxter mutta se vie jonkin verran effort.I yrittää myöhemmin tänä iltana tai huomenna. |
|
| |||
| |||
| muhahahahah odota till i tri SLI tämän pedon * rubs käsissä * |
|
| |||
| |||
| Sinun täytyy tri SLI vain korvata Näköala vaikutus. ![]() |
|
| |||
| |||
| Teen oman os kuorellisia paperi paperimassa ja kudosten laatikot, jotka tekevät minun pc turbo nopeasti! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lähetä CPUMark 2,1 Musiikkipainotuote Here | Hybr! D | CPUs, Emolevyt & RAM | 139 | 5 marraskuu 2009 14:10 |
| CJ's 3DMark Kaiken Top10 Vertailuindeksi Musiikkipainotuote | SocialWarfare | Rautatavaran Chat | 7 | 13. toukokuuta 2009 09:02 |
| Virallinen: Windows 7 RC yleisesti tarjolla, saattaa 5. | philthomas | Windows-käyttöjärjestelmät | 20 | 10. toukokuuta 2009 03:12 |
| Se on virallista: HD DVD on kuollut, formaatti sota on nyt ohi | Hybr! D | Drives & Removable Media | 4 | 7. Huhtikuu 2008 09:43 |
| Virallinen: CJ's 3DMark01/06/Overall vertailuanalyysin tulokset | SocialWarfare | Rautatavaran Chat | 0 | 24th Aug 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |