![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hø! Thats IKKE NICE! HES faktisk lilla. :)
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Hvad spænding? hvad multiplikator? hvad spænding muligheder i din bios? (PLL ville være nyttigt) Min guide kunne være til hjælp. Værd at se alligevel, hvis du allerede har det ikke.
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() @ Eltoc De siger, det går ned. hvornår yder den gøre det. når vinduerne støvler? Betyder det indlæg? Hvis minen går ned i Windows, dets normalt spændingen. Men mine plejer selv post efter 3.3ghz uden at sænke min multiplikator. Jeg har en FSB hullet mellem 3,3 og 3.6ghz. Men det er ikke så stort i en aftale, når jeg har fundet det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil tage et kig Alex, tak. Og takker alle for at tage bekymring ^ ^ Jeg er faktisk ved minut med Easytune5. Spændingen er på 1.150 FSB er, hvad jeg stige til overclock det. Multiplikator er på 8x, cant synes at øge det i BIOS (bare siger 6x-8x)
| |||
| |||
| Citat:
Det kunne være spænding. Jeg kan OC min q6600 til 3,3 uden at hæve volt, men den har for at starte engang. Din heatsink måske ikke beable at håndtere varmen fyr. Anvendelse Coretemp at holde øje med det. |
|
| |||
| |||
| ok på 3.0ghz sin 38-39C tomgang .. det virker ok for mig, im ikke sikker .. måske? Ved afspilning af Crysis på meget højt sin på 42-45c. 45c i intense kampe (10 måske 20 koreanerne i en høj def-området) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et P5K Premium med et 8800GT og 2GB DDR2 800 venter på en E8400 i øjeblikket. Jeg har den E2160@2.63 i det nuværende og det scoret 38.842 i 3DMark01.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skal få disse grafer opdateres i morgen for ya's
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Citat:
må screenshot |
|
| |||
| |||
| Jeg har, men jeg var ikke til at sende det, da dette kun er en midlertidig ordning. Jeg vil være at sætte en E8400 i det snart. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Send dine CPUMark 2.1 Scores Her | Hybr! D | CPU, bundkort og RAM | 139 | 5 november 2009 14:10 |
| CJ's 3DMark Samlet TOP10 Benchmark Scores | SocialWarfare | General Hardware Chat | 7 | 13. maj 2009 09:02 |
| Officielt: Windows 7 RC offentligt tilgængelige mai 5. | philthomas | Windows-operativsystemer | 20 | 10. maj 2009 03:12 |
| Det er officielt: HD DVD er død, det format krigen er nu over | Hybr! D | Drives & flytbare medier | 4 | 7 april 2008 09:43 |
| Officielt: CJ's 3DMark01/06/Overall benchmark resultater | SocialWarfare | General Hardware Chat | 0 | 24 august 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |