![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hay! Thats NOT NICE! HES todella purppuranpunaiseen. :)
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Mitä jännite? mitä kerrannaisvaikutuksia? mitä jännite vaihtoehtoja BIOS? (PLL olisi hyödyllistä) Oma opas voisi olla avuksi. Kannattaa katsoa joka tapauksessa, jos sinulla on jo ole.
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() @ Eltoc te sanotte, se kaatuu. kun se tehdä. kun ikkunat saappaat? Onko se postitse? Jos kaivos kaatuu ikkunoissa, sen yleensä jännite. Mutta kaivoksen tapana jopa postitse jälkeen 3.3ghz alentamatta minun kerrannaisvaikutuksia. Minulla on FSB reikä välillä 3,3 ja 3.6ghz. Mutta se ei ole kovin suuri, joka käsittelee kerran löysin sen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'll katsoa alex, kiitos. Ja kiitos kaikille ottaa huolta ^ ^ Olen itse, milloin minuutin käyttämällä Easytune5. Jännite on 1,150 FSB minä kasvaa overclock sitä. Kerroin on 8x, kallistuksen näyttävät korottamaan sitä BIOS (hieman sanoo 6x-8x)
| |||
| |||
| Quote:
Se voisi olla jännite. Voin OC minun q6600 3,3 nostamatta volttia mutta se on aloitettava joskus. Sinun heatsink ei ehkä beable käsitellä lämmön kaveri. Käyttää Coretemp pidettävä silmällä sitä. |
|
| |||
| |||
| ok klo 3.0ghz sen 38-39c käyttämättömänä .. joka näyttää ok minulle, im ole varma .. ehkä? Kun toistat Crysis erittäin korkea sen on 42-45c. 45 c ja intensiivistä taistelee (10 ehkä 20 korealaiset on korkea def alue) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on P5K Premium kanssa 8800GT ja 2GB DDR2 800 odottavat varten E8400 tällä hetkellä. Minulla on E2160@2.63 siinä hetkellä, ja se sijoitettiin 38842 in 3DMark01.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On saada nämä kuviot päivitetty huomenna ya: n
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Täytyy kuvakaappaus |
|
| |||
| |||
| Olen mutta en aio lähettää sen, koska tämä on vain väliaikainen järjestelmä. Aion mikä on E8400 siihen pian. |