![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HAY! THATS NOT NICE! HES eigenlijk paars. :)
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Welke spanning? wat multiplicatoreffecten? wat spanning opties in je bios? (PLL nuttig zou zijn) Mijn gids zou kunnen helpen. De moeite waard een kijkje toch als je al niet.
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() @ Eltoc u zeggen dat het crasht. wanneer komt het dat doen. wanneer Windows opstart? Is het bericht? Als de mijne crasht in Windows, zijn doorgaans de spanning. Maar mijn wont zelfs na na 3.3ghz zonder mijn multiplicatoreffecten. Ik heb een FSB gat tussen de 3.3 en 3.6ghz. Maar zijn niet zo groot van een deal Zodra ik het gevonden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik neem een kijkje Alex, bedankt. En bedankt iedereen voor de bezorgdheid ^ ^ Ik ben eigenlijk op de minuut, met toepassing van Easytune5. De spanning staat op 1.150 FSB is wat ik stijgen tot overklokken is. Multiplicatoreffecten op 8x, cant lijken te verhogen in de BIOS (net zegt 6x-8x)
| |||
| |||
| Citaat:
Het kan de spanning. Ik kan mijn OC q6600 tot 3,3 zonder verhoging van de volt, maar het moet ergens beginnen. Uw Heatsink misschien niet beable om de warmte vent. Gebruiken Coretemp de gaten te houden is. |
|
| |||
| |||
| ok op 3.0GHz haar 38-39C idle .. dat lijkt mij ok, im not sure .. misschien? Bij het afspelen van Crysis op zeer hoog op haar 42-45c. 45c in intense gevechten (10 misschien 20 Koreanen in een high def gebied) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een P5K Premium met een 8800GT en 2GB DDR2 800 wachttijd voor een E8400 op dit moment. Ik heb de E2160@2.63 in het huidige en het scoorde 38842 in 3DMark01.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Moet deze grafieken bijgewerkt morgen voor je is
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
gotta schermafbeelding |
|
| |||
| |||
| Ik heb maar ik was niet van plan om te posten als dit slechts een tijdelijk systeem. Ik zal om een E8400 in het snel. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Plaats je CPUMark 2,1 Scores Hier | Hybr! D | CPUs, Moederborden & RAM | 139 | 5 november 2009 14:10 |
| CJ de 3DMark Algemeen Top10 Benchmark Scores | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 7 | 13 mei 2009 09:02 |
| Officiële: Windows 7 RC Publicly Available vijf 5 | philthomas | Windows besturingssystemen | 20 | 10 mei 2009 03:12 |
| Het is officieel: HD DVD is dood, het formaat oorlog is nu over | Hybr! D | Drives & Removable Media | 4 | De 7 april 2008 09:43 |
| De ambtenaar: CJ's 3DMark01/06/Overall benchmark resultaten | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 0 | 24 aug 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |