![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Opdragelsen af den bageste ... Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tør jeg risikere en forbyde?
| |||
| |||
| Jeg ville ikke chancen for det ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Anyhoo her er min 3DMark06 score
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| bruger 3dmark06 jeg fik: 9242 |
|
| |||
| |||
| netop gjorde det 3dmark 2001. fik: 46753 |
|
| |||
| |||
| sry gutter gjorde ikke efter min screenie 3dmark 6 score: |
|
| |||
| |||
| Takket necromancier din score er blevet tilføjet du er i anden:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| woop cheers dude. oh btw. havnt endnu træt af et spil at understrege mit system. nogen, der ved et spil, der kan gøre dette? men ikke bishock demo lol læse en historie om det blæser en fyrene computer op. |
|
| |||
| |||
| Necromancier vil du udfylder dit system specs i din profil, så jeg kan se, hvad du har? ![]() Dens nemmere end søger tråde kan du have indsendt din specs i. Supreme Commander vil understrege dit system. Colin McRae Snavs såvel. Har du brug for flere forslag, lige ask.I elsker mit spil. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Send dine CPUMark 2.1 Scores Her | Hybr! D | CPU, bundkort og RAM | 139 | 5 november 2009 14:10 |
| CJ's 3DMark Samlet TOP10 Benchmark Scores | SocialWarfare | General Hardware Chat | 7 | 13. maj 2009 09:02 |
| Officielt: Windows 7 RC offentligt tilgængelige mai 5. | philthomas | Windows-operativsystemer | 20 | 10. maj 2009 03:12 |
| Det er officielt: HD DVD er død, det format krigen er nu over | Hybr! D | Drives & flytbare medier | 4 | 7 april 2008 09:43 |
| Officielt: CJ's 3DMark01/06/Overall benchmark resultater | SocialWarfare | General Hardware Chat | 0 | 24 august 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |