![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Bringe opp bak ... Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tør jeg risikere en banning?
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Anyhoo her er min 3DMark06 scorer
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| bruker 3dmark06 jeg fikk: 9242 |
|
| |||
| |||
| bare gjorde 3dmark 2001. fikk: 46753 |
|
| |||
| |||
| sry guys didnt innlegget mitt screenie 3dmark 6 poeng: |
|
| |||
| |||
| Takk necromancier poengsummen din er lagt til du er i andre:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| woop jubelropet dude. oh btw. havnt ennå lei en lek å understreke mitt system. alle vet at et spill som kan gjøre dette? men ikke bishock demo lol lese en historie om det blåser en fyrene datamaskinen opp. |
|
| |||
| |||
| Necromancier skal du fylle inn ditt system specs i profilen din slik at jeg kan se hva du har? ![]() Its enklere enn å lete etter tråder du kanskje har lagt inn dine spesifikasjoner i. Supreme Commander vil understreke systemet. Colin McRae Dirt også. Trenger du flere forslag, bare ask.I elsker mitt spill. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Legg inn CPUMark 2.1 Scores Her | Hybr! D | CPUer, Hovedkort & RAM | 139 | 5 november 2009 14:10 |
| CJ's 3DMark Totalt Top10 Benchmark Scores | SocialWarfare | General Hardware Chat | 7 | 13 mai 2009 09:02 |
| Offisielt: Windows 7 RC offentlig tilgjengelig 5 mai | philthomas | Windows-operativsystemer | 20 | 10 mai 2009 03:12 |
| Det er offisielt: HD DVD er død, og formatet krigen er nå over | Hybr! D | Drivere og flyttbare medier | 4 | 7 april 2008 09:43 |
| Offisiell: CJ's 3DMark01/06/Overall benchmark resultater | SocialWarfare | General Hardware Chat | 0 | 24 august 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |