![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vil så jeeze være patince, tch.
| |||
| |||
| Dette er på setings: Opløsning: 1280x1024 Anti-Anilising: Ingen Søg: Optimal HLSL VS Mål: 3_0 HLSL PS Mål: 3_0 Gentag Test: Off |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad fanden er det?
![]() Man Thats funny, er at være den mest patetiske forsøg på en falsk nogensinde. ![]() ![]() ![]() Der arent nok smileys til at formidle, hvor sjovt det er. Edit:Jeg har sendt dit brev til Digg Skam jeg rodet op stavningen en bit.oops Mit system: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er min seneste score under 06 ![]() LMAO, ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Guys ....... Se flammende tak. Ønsker ikke at ende ligesom andre steder har vi, ved at tillade det. Xactly: Din post's do oprette en manglende tiltro til det, du angiver. Ingen grund til at forsøge at vise fyr, no-dem vil grine på dig, hvis du ikke toppen, eller endog i top ti. Skål.
|
| |||
| |||
| Ok, fair punkt er jeg enig flammende er ikke rart. Nok bedst ikke at ligge men også. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg vil også p *** mig på mig selv (og gå røde beklaedt), hvis han gjorde faktisk så gå, og skriv en GTX/E6700 score screenshot. ![]() Anyway, tråd hi-jacked nok. Få udstationering screenies mennesker.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| hvad der skete, er jeg slået af Aero og kørte test kom tilbage til det, og det viste 9746, så jeg tænkte, at var lav cos normalt Jeg får summet under 12.000 så jeg tændt flyvemedicinske kørte test igen det viste ingen score så jeg pressede gennemse disse score på det websted, jeg gjorde, men det Sayed summet om ugyldige score eller summet så jeg bare stævning i min score til maling og vendte det orange så det lignede den score sorry for the inconvinence . Jeg vil prøve det igen senere i dag eller i morgen. også Alex min Sempron FX 5200 cant køre 3dmark 01 uden styrter ned det sikker som helvede har noget håb om at køre 06, vil du ikke? |
|
| |||
| |||
| sorry for dobbelt post igen men heres scoren. |