![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tulee niin jeeze olla patince, tch.
| |||
| |||
| tämä on setings: Resoluutio: 1280x1024 Anti-Anilising: Ei ole Suodatus: Optimal HLSL VS Kohdekieli: 3_0 HLSL PS Kohdekieli: 3_0 Toista Testit: Off |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
My System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä helvettiä tämä on?
![]() Man thats funny, on kaikkein säälittävä yritys on väärennös koskaan. ![]() ![]() ![]() Ei does tarpeeksi hymiöt välittää kuinka hauskaa tämä on. Edit:Olen lähettänyt postitse Digg Sääli I sekaisin oikeinkirjoituksen yksi bit.oops My System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä on minun viimeisin pisteet 06 ![]() LMAO, ![]()
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Guys ....... Katso liekittämällä kiitos. Etkö halua päätyä kuten muissa sivustoissa me antamalla sen. Xactly: Lähettäminen n aiheuttavat puuttuu uskoa siihen, mitä olet todetaan. Ei tarvitse yrittää keuliminen kaveri, ei niitä tule nauraa, jos et ole huipulla, tai jopa kymmenen. Hurraa.
|
| |||
| |||
| Ok, oikeudenmukainen kohta, olen samaa mieltä liekittämällä ei ole kovin mukavaa. Luultavasti paras ei valehdella vaikka myös. |
|
| |||
| |||
| Quote:
I'd myös p *** itse itseäni (ja mene punainen edessä), jos hän ei Infact sitten ja lähettää GTX/E6700 pisteet kuvakaappaus. ![]() Joka tapauksessa, säiettä hi-jacked riitä. Hae lähettämistä screenies ihmisiä.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| mitä tapahtui on i kääntyi ja lentokonemoottorit ja juoksi testi tuli takaisin, ja se osoitti, 9746 joten ajattelin, että oli alhainen cos yleensä saan summet alle 12000 niin i päällä lentokonemoottorit juoksi testin jälleen se osoitti ei pisteet niin Painoin selata näitä tulokset sivustosta tein, mutta se Sayed summet noin kelpaa pisteet tai summet niin i just haaste minun pisteet maali-ja kääntyi se oranssi niin se näytti pisteet sorry for the inconvinence . I'll yritä uudelleen myöhemmin tänään tai huomenna. myös alex minun Sempron fx 5200 cant run 3dmark 01 ilman kaatuu se varmasti kuin helvetti ei ole toivoa käynnissä 06, ei Oletteko samaa mieltä? |
|
| |||
| |||
| sorry for the double post jälleen, mutta heres pistetilanteen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lähetä CPUMark 2,1 Musiikkipainotuote Here | Hybr! D | CPUs, Emolevyt & RAM | 139 | 5 marraskuu 2009 14:10 |
| CJ's 3DMark Kaiken Top10 Vertailuindeksi Musiikkipainotuote | SocialWarfare | Rautatavaran Chat | 7 | 13. toukokuuta 2009 09:02 |
| Virallinen: Windows 7 RC yleisesti tarjolla, saattaa 5. | philthomas | Windows-käyttöjärjestelmät | 20 | 10. toukokuuta 2009 03:12 |
| Se on virallista: HD DVD on kuollut, formaatti sota on nyt ohi | Hybr! D | Drives & Removable Media | 4 | 7. Huhtikuu 2008 09:43 |
| Virallinen: CJ's 3DMark01/06/Overall vertailuanalyysin tulokset | SocialWarfare | Rautatavaran Chat | 0 | 24th Aug 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |