![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| zal zo jeeze worden Patince, tch.
| |||
| |||
| dit is op setings: Resolutie: 1280x1024 Anti-Anilising: Geen Filteren: Optimaal HLSL VS Doelgroep: 3_0 HLSL PS Doel: 3_0 Herhaal Proeven: Off |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is dat?
![]() Man thats funny, worden de meest zielige poging om een nep ooit. ![]() ![]() ![]() Er Arent genoeg smileys overbrengen hoe leuk dit is. Edit:Ik heb uw bericht aan Digg Jammer ik messed up de spelling een bit.oops Mijn Systeem: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit is mijn laatste gast in 06 ![]() LMAO, ![]()
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jongens ....... Bekijk de brandende alstublieft. Willen niet eindigen als andere sites doen we, door het toestaan van het. Xactly: Uw bericht is wel een gebrek aan geloof in wat je verklaard. Geen behoefte om te proberen en show off man, die geen gebruik zullen lachen om je als je niet boven, of zelfs in de top tien. Sante.
|
| |||
| |||
| Ok, terechte opmerking, ik ben het eens brandende is niet erg aardig. Waarschijnlijk het best niet te liggen maar ook. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik wil ook p *** mezelf op mezelf (en ga rode geconfronteerd) indien hij inderdaad ga en na een GTX/E6700 gast screenshot. ![]() Hoe dan ook, draad-hi-jacked genoeg. Get detachering screenies mensen.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| wat er gebeurd is heb ik van vliegtuigmotoren en rende de test kwam terug naar 9746 en het bleek dus ik dacht dat was laag want meestal krijg ik summet onder 12.000 dus ik ingeschakeld luchtvaartgeneeskundig liep de test opnieuw het bleek geen gast dus ik ingedrukt bladeren deze scores op de site heb ik maar het Sayed summet over ongeldige score of summet zodat ik net dagvaarding in mijn gast te schilderen en werd het oranje, zodat het leek alsof de score excuses voor het inconvinence . Ik probeer het later opnieuw vandaag of morgen. Ook Alex mijn Sempron fx 5200 cant run 3dmark 01 zonder te crashen zeker als de hel is geen hoop van stromend 06, zou je niet eens? |
|
| |||
| |||
| sorry voor de dubbele post maar weer heres de score. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Plaats je CPUMark 2,1 Scores Hier | Hybr! D | CPUs, Moederborden & RAM | 139 | 5 november 2009 14:10 |
| CJ de 3DMark Algemeen Top10 Benchmark Scores | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 7 | 13 mei 2009 09:02 |
| Officiële: Windows 7 RC Publicly Available vijf 5 | philthomas | Windows besturingssystemen | 20 | 10 mei 2009 03:12 |
| Het is officieel: HD DVD is dood, het formaat oorlog is nu over | Hybr! D | Drives & Removable Media | 4 | De 7 april 2008 09:43 |
| De ambtenaar: CJ's 3DMark01/06/Overall benchmark resultaten | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 0 | 24 aug 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |