![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vil så jeeze være patince, tch.
| |||
| |||
| dette er på setings: Oppløsning: 1280x1024 Anti-Anilising: Ingen Søk: Optimal HLSL VS Target: 3_0 HLSL PS Target: 3_0 Gjenta tester: Off |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva faen er det?
![]() Man dvs morsomt, er å være det mest patetisk forsøk på en falsk noensinne. ![]() ![]() ![]() Det Arent nok smilefjes å formidle hvor morsomt dette er. Edit:Jeg har sendt inn innlegg til Digg Pity I messed opp stavemåten en bit.oops Min System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er min siste poengsum på 06 ![]() LMAO, ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gutter ....... Se Flaming takk. Ikke ønsker å ende opp som andre nettsteder gjør vi, ved å la den. Xactly: Ditt innlegg gjøre opprette en manglende tro på det du sier. Du trenger ikke å prøve og briljere fyr, ingen som kommer til å le av deg hvis du ikke er topp, eller til og med i toppen ti. Skål.
|
| |||
| |||
| Ok, fair poeng, jeg er enig Flaming er ikke veldig hyggelig. Trolig best å ikke lyve om også. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg vil også p *** meg på meg selv (og gå rød møtte) hvis han gjorde infact deretter gå og legg inn en GTX/E6700 scorer skjermbilde. ![]() Uansett, tråden hi-jacked nok. Få innlegg screenies mennesker.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| hva som skjedde, er jeg slått av Aero og kjørte test kom tilbake til den og det viste 9746 så jeg trodde det var lav cos vanligvis får jeg summet under 12.000 så jeg skrudd på Aero kjørte testen på nytt den viste ingen poeng, så jeg trykket bla disse score på webområdet jeg gjorde, men det sayed summet om ugyldige scorer eller summet så jeg skrevet i mitt poeng til maling og slått den oransje slik det så ut som de scorer beklager det inconvinence . Jeg skal prøve igjen senere i dag eller i morgen. også alex min sempron FX 5200 skrånende kjøre 3dmark 01 uten å krasje den sikker som helvete har ingen håp om å kjøre 06, skulle du ikke enig? |
|
| |||
| |||
| sorry for dobbel post igjen men heres poeng. |