![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kommer så jeeze vara patince, tch.
| |||
| |||
| detta är setings: Upplösning: 1280x1024 Anti-Anilising: Inga Filter: Optimal HLSL VS Mål: 3_0 HLSL PS Mål: 3_0 Upprepa Tester: Off |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad fan är det?
![]() Man thats funny, måste vara det mest patetiska försök till en falsk någonsin. ![]() ![]() ![]() Det Arent nog smileys att förmedla hur roligt det är. Edit:Jag har skickat din post till Digg Synd jag trasslat till stavningen en bit.oops Mitt System: Krlll
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det här är min senaste värdering i 06 ![]() LMAO, ![]()
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Killar ....... Titta på den brinnande tack. Inte vill sluta som andra webbplatser har vi, genom att tillåta det. Xactly: Ditt meddelande: s skapar en brist på trovärdighet i vad du anger. Ingen anledning att försöka visa upp grabben, ingen som kommer att skratta åt dig om du inte är toppen, eller till och med bland de tio bästa. Skål.
|
| |||
| |||
| Ok, rättvis punkt håller jag med om flambering är inte särskilt trevligt. Antagligen bäst att inte ljuga men även. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag skulle också p *** mig på mig själv (och gå röda belagt) om han gjorde infact sedan gå och efter ett GTX/E6700 värdering skärmdump. ![]() Hur som helst, tråd hi-jacked nog. Få meddelanden screenies människor.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| vad som hände är jag fyllt av flygplansmotorer och körde testet kom tillbaka till den och det visade 9746 så jag tyckte det var lågt cos brukar jag få summet under 12.000 så jag vände på flygmedicinsk sprang testet igen det visade ingen värdering så jag tryckte bläddra dessa värderingar på den webbplats som jag gjorde men det Sayed summet om ogiltiga värdering eller summet så jag bara stämningen i min värdering att måla och blev det orange så det såg ut poängen ursäkt för inconvinence . Jag ska försöka igen senare i dag eller i morgon. också Alex min Sempron fx 5200 cant köra 3DMark 01 utan att krascha den säker som fan inte har något hopp om att kunna köra 06, skulle inte du med? |
|
| |||
| |||
| ledsen för dubbel post igen men Heres poängen. |