![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Congrats xactly, du er i 3. med at score ![]() Edit: Grafer opdateret
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Være godt at se nogle af de nyere medlemmer score!
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg får noget i retning af 2000, hvorfor det er så lav?
| |||
| |||
| Det er ganske lav, hvor mange andre processer gjorde du har kørende i baggrunden? Prøv at slå dem ud og kører den igen:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Alt, hvad jeg havde gang var min Kaspersky Internet Security. Jeg slået det fra og løb igen, gjorde ingen forskel. Jeg bruger et Nvidia 7200GS og Intel dual core. |
|
| |||
| |||
| Dit grafikkort er lave ende, der er årsagen, 3dmark er meget intens på dit grafikkort
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| ahhh ok, og forhåbentlig vil jeg vinde denne grafikkort. |
|
| |||
| |||
| lol fingrene krydset, held og lykke
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() I dont know hvis Thats god eller hvad, det er langt fra første selvom hehehe. Mit system: Min
|