![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Congrats xactly, olet 3rd kanssa pisteet ![]() Edit: Kaaviot päivitetty
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ole hyvä nähdä joitakin uusia jäseniä tulokset!
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
My System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Saan jotain 2000, miksei se on niin alhainen?
| |||
| |||
| Se on melko pieni, kuinka monta muiden prosessien teidän käynnissä taustalla? Kokeile heistä käynnistää sen uudelleen:)
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Kaikki olin menossa oli minun Kaspersky Internet Security. Käänsin sen pois ja juoksi sen uudelleen, ei ole eroa. Olen käyttäen Nvidia 7200GS ja Intelin kahden ytimen. |
|
| |||
| |||
| Näytönohjaimen on alhainen lopussa, että on syy, 3dmark on hyvin intensiivistä tietokoneen näytönohjain
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| ahhh ok, hyvin toivottavasti Aion voittaa tämän näytönohjaimen. |
|
| |||
| |||
| lol peukkuja, onnea
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() i dont tiedä, thats hyvä vai mitä, se on aivan ensimmäisen vaikka hehehe. My System: Minun
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lähetä CPUMark 2,1 Musiikkipainotuote Here | Hybr! D | CPUs, Emolevyt & RAM | 139 | 5 marraskuu 2009 14:10 |
| CJ's 3DMark Kaiken Top10 Vertailuindeksi Musiikkipainotuote | SocialWarfare | Rautatavaran Chat | 7 | 13. toukokuuta 2009 09:02 |
| Virallinen: Windows 7 RC yleisesti tarjolla, saattaa 5. | philthomas | Windows-käyttöjärjestelmät | 20 | 10. toukokuuta 2009 03:12 |
| Se on virallista: HD DVD on kuollut, formaatti sota on nyt ohi | Hybr! D | Drives & Removable Media | 4 | 7. Huhtikuu 2008 09:43 |
| Virallinen: CJ's 3DMark01/06/Overall vertailuanalyysin tulokset | SocialWarfare | Rautatavaran Chat | 0 | 24th Aug 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |