![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Congrats xactly, bent u in 3de met die gast ![]() Edit: Grafieken geactualiseerd
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wees goed om te zien dat sommige van de nieuwere leden scores!
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik krijg iets van 2000, hoe komt het dat het zo laag zijn?
| |||
| |||
| Citaat:
Probeer ze dan uit te schakelen en draait het weer:)
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Alles wat ik moest gaan was mijn Kaspersky Internet Security. Ik heb het af en liep het weer, maakte geen verschil. Ik gebruik een Nvidia 7200GS en intel dual core. |
|
| |||
| |||
| Uw grafische kaart is laag eind dat is de reden, 3dmark is zeer intens van uw grafische kaart
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ahhh ok, en hopelijk zal ik win deze grafische kaart. |
|
| |||
| |||
| lol vingers gekruist, good luck
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() i dont know thats als goed of wat, het is verre van eerste al hehehe. Mijn Systeem: Van mij
|