![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sætter dig i tredje anywoo, får grafen i et øjeblik Grafer opdateret
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| bare overclocked mit kort til 660/2000 kører som en drøm nu, (40-60fps i Crysis på høje) redid 3dmark 06. (du opdatere grafer lol) |
|
| |||
| |||
| Wow nice score:) Grafer opdateret
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| blot erstattes min GeForce 7200 med denne x550 pro jeg købte off min kammerat og fik en bedre score end 2000 lol ligesom jeg gjorde med 7200
| |||
| |||
| Grafer opdateret:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg husker med min 8800GTS OC Jeg fik ca lidt over 12.000 om 3Dmark06. med mit 8800GT og jeg OC, at jeg tror jeg vil få et stort løft. går til 15.000. ønske mig held og lykke! (når jeg får kortet)
| |||
| |||
![]() ikke alt for dårlige i betragtning af den maskine jeg er på i øjeblikket |
|
| |||
| |||
| Ringe P3: (, atleast du foretog TOP10 ![]() Grafer opdateret
|
| |||
| |||
| hey 6. er ikke dårlig, indtil nogen post mig til jorden lol Jeg forsøgte at køre 3d06 stund tilbage og naturligvis det fik blå skærm af grafisk manglende oddly jeg stadig score højere end min ven med en P4 på 2,9 GHz og en BfG nvidia fx5500 oc udgave fik han gerne omkring 2000 eller så psssss: mellem dig og mig, han har spyware og ikke vil indrømme det han Mister min firewall kan stoppe noget, jeg fortalte ham lemme installere Spybot mindst men nooooo må gøre tingene på den hårde måde alligevel i 'll efter min anden pc's resultatets så snart jeg kan få det væk fra servere på arbejdspladsen |
|
| |||
| |||
| mit 8800GT kommer i 2 dage: D forberede at beskue strømmen af ost! |