![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tuo kolmas anywoo, saavat kaavion esille hetki Kaaviot päivitetty
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| vain Kokonaispistemäärä minun kortti 660/2000 toimii kuin unelma nyt, (40-60fps vuonna Crysis on korkea) redid 3dmark 06. (please update Graafit lol) |
|
| |||
| |||
| Wow nice pisteet:) Kaaviot päivitetty
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vain korvattava minun GeForce 7200 tämän x550 pro ostin pois minun perämies ja sai paremman pistemäärän kuin 2000 lol kuten tein kanssa 7200
| |||
| |||
| Kaaviot päivitetty:)
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Muistan oman 8800GTS OC sain noin hieman yli 12000 ja 3Dmark06. minun 8800GT ja i OC että i varauduttava i pitäisi saada iso vauhtia. meneillään 15000. Toivota onnea! (kerran saan kortti)
| |||
| |||
![]() ei liian huono harkitsee koneen olen tällä hetkellä |
|
| |||
| |||
| Huono P3: (, atleast olet tehnyt TOP10 ![]() Kaaviot päivitetty
|
| |||
| |||
| hey 6. ei ole huono, kunnes joku post minua kentällä lol i yrittänyt käynnissä 3d06 aikaa takaisin ja tietysti se pääsi sininen näyttö graphic vika kumma i vielä pisteet korkeampi kuin minun kaveri, jolla on P4 2,9 GHz ja BfG nvidia fx5500 oc painos hän kuten noin 2000 tai niin psssss: Oletteko minulle hänellä vakoiluohjelmia ja eivät halua myöntää sitä hän mister oma palomuuri voi pysäyttää mitään Sanoin hänelle lemme asentaa spybot ainakin mutta nooooo täytyy tehdä asioita vaikeimman kautta anyway i "ll jälkeinen toinen pc: n tuloksen heti, kun voin saada sen pois palvelimet työssä |
|
| |||
| |||
| minun 8800GT tulee 2 päivää: D valmistautua katso valta juustoa! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lähetä CPUMark 2,1 Musiikkipainotuote Here | Hybr! D | CPUs, Emolevyt & RAM | 139 | 5 marraskuu 2009 14:10 |
| CJ's 3DMark Kaiken Top10 Vertailuindeksi Musiikkipainotuote | SocialWarfare | Rautatavaran Chat | 7 | 13. toukokuuta 2009 09:02 |
| Virallinen: Windows 7 RC yleisesti tarjolla, saattaa 5. | philthomas | Windows-käyttöjärjestelmät | 20 | 10. toukokuuta 2009 03:12 |
| Se on virallista: HD DVD on kuollut, formaatti sota on nyt ohi | Hybr! D | Drives & Removable Media | 4 | 7. Huhtikuu 2008 09:43 |
| Virallinen: CJ's 3DMark01/06/Overall vertailuanalyysin tulokset | SocialWarfare | Rautatavaran Chat | 0 | 24th Aug 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |