![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stelt u in derde anywoo, krijgt u de grafiek in een ogenblik Grafieken bijgewerkt
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| net mijn overclocked kaart naar 660/2000 loopt als een droom nu (40-60fps in Crysis op high) redid 3dmark 06. (Please update grafieken lol) |
|
| |||
| |||
| Wow nice gast:) Grafieken bijgewerkt
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| net als mijn geforce 7200 met deze x550 pro kocht ik mijn stuurman en kreeg een betere score dan 2000 lol, zoals ik deed met de 7200
| |||
| |||
| Grafieken bijgewerkt op:)
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik herinner me met mijn 8800GTS OC Ik heb over iets meer dan 12.000 op 3DMark06. met mijn 8800GT OC en ik denk dat ik moet ik een grote impuls. ga voor 15.000. Wens me geluk! (zodra ik de kaart)
| |||
| |||
![]() niet slecht gezien de machine Ik ben op het moment |
|
| |||
| |||
| Slechte P3: (, atleast u de TOP10 ![]() Grafieken bijgewerkt
|
| |||
| |||
| hey 6de is niet slecht totdat iemand na mij aan de grond lol Ik probeerde draaien 3d06 tijdje terug en natuurlijk kreeg het blauwe scherm van grafisch niet vreemd ik nog scoren hoger dan mijn maatje met een P4 2,9 GHz en een BfG nvidia fx5500 oc uitgave hij graag rond 2000 of zo psssss: tussen u en mij is hij kreeg spyware en willen niet toegeven dat hij meneer mijn firewall kan stoppen met wat ik hem vertelde lemme installeren Spybot tenminste maar nooooo moet doen dingen op de harde manier toch i Ik kom na mijn andere pc's resultaat is zo snel als ik kan krijgen uit de buurt van de servers op het werk |
|
| |||
| |||
| mijn 8800GT wordt geleverd in 2 dagen: D voor te bereiden op het aanschouwen van de kracht van kaas! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Plaats je CPUMark 2,1 Scores Hier | Hybr! D | CPUs, Moederborden & RAM | 139 | 5 november 2009 14:10 |
| CJ de 3DMark Algemeen Top10 Benchmark Scores | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 7 | 13 mei 2009 09:02 |
| Officiële: Windows 7 RC Publicly Available vijf 5 | philthomas | Windows besturingssystemen | 20 | 10 mei 2009 03:12 |
| Het is officieel: HD DVD is dood, het formaat oorlog is nu over | Hybr! D | Drives & Removable Media | 4 | De 7 april 2008 09:43 |
| De ambtenaar: CJ's 3DMark01/06/Overall benchmark resultaten | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 0 | 24 aug 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |