![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol, On mukava nähdä, miten se toimii
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| todellakin se.
| |||
| |||
![]() ![]() yah BBOOYY! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvä asia I'm Linuxille koska minun tuloksia olisi enemmän kuin vain noloa ...
| |||
| |||
| hatut pois sinulle cheesepuff teillä ei pwn'd minun pisteet 3D 06 "pistemäärä on erittäin mukava liian jumala Haluan 8800 GTX, että kortti on yksin nopeammin kuin minun p3 |
|
| |||
| |||
| ty, ty. En usko, että 2. sija on kunnossa. lol. i love this 8800GT |
|
| |||
| |||
| joo saat toinen Olen muuttanut 7'th oh olet ollut Crysis kanssa, että asia vielä |
|
| |||
| |||
| i soitti demo. Voin max ulos DX9 klo 1680x1050 res ja 4xAA. eivät ole yrittäneet DX10 vielä. pian kuitenkin. |
|
| |||
| |||
| awesome että GTS isnt huono paljon halvempaa |
|
| |||
| |||
| 8800GTS 640MB maksaa enemmän kuin 8800GT. sain GT for $ 240 kanssa toimituskuluja. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lähetä CPUMark 2,1 Musiikkipainotuote Here | Hybr! D | CPUs, Emolevyt & RAM | 139 | 5 marraskuu 2009 14:10 |
| CJ's 3DMark Kaiken Top10 Vertailuindeksi Musiikkipainotuote | SocialWarfare | Rautatavaran Chat | 7 | 13. toukokuuta 2009 09:02 |
| Virallinen: Windows 7 RC yleisesti tarjolla, saattaa 5. | philthomas | Windows-käyttöjärjestelmät | 20 | 10. toukokuuta 2009 03:12 |
| Se on virallista: HD DVD on kuollut, formaatti sota on nyt ohi | Hybr! D | Drives & Removable Media | 4 | 7. Huhtikuu 2008 09:43 |
| Virallinen: CJ's 3DMark01/06/Overall vertailuanalyysin tulokset | SocialWarfare | Rautatavaran Chat | 0 | 24th Aug 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |