![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice score cheesepuff, grafer opdateret
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mit første resultat af anvendelsen af 3D Mark 2001 kører i Vista.
| |||
| |||
| Undskyldninger for dobbelt udstationering .. Rediger facilitet er der ikke på mit tidligere indlæg. Min 3DMark06 score bruger Vista Ultimate. Selv om resultaterne side det siger min CPU var en Athlon FX-57, der kan sammenlignes med Intel QX9650?!?! For en min CPU er 6000 + x2 og er langt fra sammenligneligt med QX9650. |
|
| |||
| |||
| Skal jeg opdatere grafer eller vente, indtil du kører dem igen i XP?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Sorry makker bare kørte dem igen i XP .. Glad for jeg gjorde. Ignorer vista dem bruge disse dem venligst mate: ![]() |
|
| |||
| |||
| Grafer opdatering, Nice score Gazmondo
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Cheers, ikke godt nok til at kræve top stedet! Ikke rigtig sikker på, hvad min score betyder dog, uanset om de er på linje med den rig, jeg har bygget. |
|
| |||
| |||
![]() Jeg skammer mig over at selv kalder det en pc værdig til spil: ( |
|
| |||
| |||
| Grafer opdateret
|
| |||
| |||
| Og du troede yours var dårlig dave xD |