![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sidste gang, da jeg forsøgte 2 oc min GPU minen var omkring 314
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad score tror du min nye system vil få
| |||
| |||
| minen var som 314 sidste gang, jeg husker jeg shoud oc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Her er mit resultat Mit system: Mcbee C2D
|
|
| |||
| |||
| Heres minen. første gang nogensinde forsøger 3DMark01. GPU og RAM er på lager hastighed. bare min CPU OECD alittle. I cant regne ud, hvordan man får den højere!?! |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige fundet ud af at mit bord lider under, at dumme FSB hul. efter nogle læser jeg nu kan få et overclock uden at stoppe mig. RAM og GPU stadig på lager selv. I'm gonna prøve for en højere OC aften og køre en varmestabilitetsproeven for i morgen. heres mit nye score på et højere OC derefter før. ked af det dobbelte post. |
|
| |||
| |||
| hvorfor har du stadig bruge 3d mark 01 wouldnt 06 være en bedre sammenligning? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke everyones pc kan køre 06
| |||
| |||
| ahh jeg se |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Send dine CPUMark 2.1 Scores Her | Hybr! D | CPU, bundkort og RAM | 139 | 5 november 2009 14:10 |
| CJ's 3DMark Samlet TOP10 Benchmark Scores | SocialWarfare | General Hardware Chat | 7 | 13. maj 2009 09:02 |
| Officielt: Windows 7 RC offentligt tilgængelige mai 5. | philthomas | Windows-operativsystemer | 20 | 10. maj 2009 03:12 |
| Det er officielt: HD DVD er død, det format krigen er nu over | Hybr! D | Drives & flytbare medier | 4 | 7 april 2008 09:43 |
| Officielt: CJ's 3DMark01/06/Overall benchmark resultater | SocialWarfare | General Hardware Chat | 0 | 24 august 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |