![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| laatste keer toen ik probeerde 2 oc mijn GPU mijne was ongeveer 314
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat gast denk je dat mijn nieuwe systeem krijgt
| |||
| |||
| de mijne was net 314 laatste keer dat ik herinner ik shoud oc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hier is mijn resultaat Mijn Systeem: Mcbee C2D
|
|
| |||
| |||
| Heres mijne. allereerste keer proberen 3DMark01. GPU en RAM op stock snelheid. alleen mijn cpu OCed alittle. i cant work out how to get it hoger!?! |
|
| |||
| |||
| Ik heb net ontdekt dat mijn raad lijdt dat stomme FSB gat. na enkele lezing kan ik nu een overklokken zonder dat het stoppen van mij. RAM en GPU nog op voorraad is. Ik ga proberen om een hogere OC vanavond en uitvoeren van een test voor de stabiliteit van morgen. heres mijn nieuwe gast op een hoger OC dan voorheen. Sorry voor de dubbele post. |
|
| |||
| |||
| waarom heb je nog steeds gebruik maken van 3d mark 01 wouldnt 06 een betere vergelijking? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet ieders pc kan draaien 06
| |||
| |||
| ahh i see |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Plaats je CPUMark 2,1 Scores Hier | Hybr! D | CPUs, Moederborden & RAM | 139 | 5 november 2009 14:10 |
| CJ de 3DMark Algemeen Top10 Benchmark Scores | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 7 | 13 mei 2009 09:02 |
| Officiële: Windows 7 RC Publicly Available vijf 5 | philthomas | Windows besturingssystemen | 20 | 10 mei 2009 03:12 |
| Het is officieel: HD DVD is dood, het formaat oorlog is nu over | Hybr! D | Drives & Removable Media | 4 | De 7 april 2008 09:43 |
| De ambtenaar: CJ's 3DMark01/06/Overall benchmark resultaten | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 0 | 24 aug 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |