vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

OK, tällä kertaa sen lopullisen PC rakentaa luettelo! Mielestäni ... tarkastelu please?

Reply

Thread Tools
Old 29 kesäkuu 2008, 17:39
Rahoittajien ryhmän

Default OK, tällä kertaa sen lopullisen PC rakentaa luettelo! Mielestäni ... tarkastelu please?

aluksi, pyydän anteeksi, minun oikeinkirjoitus. tietokone on kinda hiccuping niin kirjoittamalla on hieman outoa. tässä on llist asioita im guna saada

https: / / secure.newegg.com / Wishlist / PublicWishDetail.aspx? WishListNumber = 6790045 & WishL istTitle = MY

i jo OS, CPU heatsink, näppäimistö, monitori, hiiri.

näin on, onko olemassa mitään minun pitäisi muuttaa? I wana tehdä hyviä OC'ing tämän rig.

My System: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-muisti:
Mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Äänikortti:
laivalla (nyt)
Kiintolevy (t):
WD WD6401AALS 640GB
Optinen asema (t):
Klikkaa linkkiä allekirjoituksen enemmän
Asia / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Jäähdytys:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL keskipitkällä
Monitor (t):
30 tuuman 2650x1600 (pian joka tapauksessa)
Operating System (s):
XP Home
Old 29 kesäkuu 2008, 19:33
Rahoittajien ryhmän

Default OK, tällä kertaa sen lopullisen PC rakentaa luettelo! Mielestäni ... tarkastelu please?

$ 115 4 Gt DDR800? Jeesus Kristus. Nizzan lämmön spreaders kuitenkin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 29 kesäkuu 2008, 22:52
Rahoittajien ryhmän

Niin, mitä Carbon sanoi.

Nämä heatspreaders käytetään vain, kun olet oc'ing muuten. Tai pikemminkin ne vain on olemassa, kun oc että DIMM-moduuleja.

The Mobo on ok, en ole niin enthused kanssa X48 itseäni. I'd've mennyt kanssa P5-Q. Sama Southbridge ottamatta tuki jne.

Bin että Raptor. Samsung F1 1TB on vain 10 dollaria enemmän ja on lähes 7-kertainen kapasiteetti, oh, ja se on nopeammin lukea / kirjoittaa ja jatkaa.

Näin myös voit bin varastointi ajaa olet spec'd mikä puolestaan mahdollistaa voit säästää rahaa ja sinun päätyy edelleen enemmän tallennuskapasiteettia.

Tarkasteltaessa ATI: n GPU arkkitehtuuri ja 4850 ei ole paljon parempi kuin 38 ** sarjassa. Oikeastaan olin mennä niin pitkälle kuin sanoa, että se on hieman pettymys. Tiukka hinnoittelu vain tekee siitä ehkä. I'd vielä ostamassa 8800GT/GTS jälkeen tarkastellaan molemmat näistä kohdista.

X-ram, minua vain ei kannata rahaa, kun voit saada Extreme Gamer kortin 60 taalaa vähemmän, ja sama yhteensopivuus. Ja X-RAM on ainoa todellinen hyöty. No, sikäli kuin se voi olla hyötyä 60 dollaria lisää.

Muu kuin että se näyttää hyvältä minusta.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 30 kesäkuu 2008, 04:47
Jäsen

miksi ei mene varten E8200? tutkiminen kaupassa lähellä minulle E8200 on $ 182, ja E8400 on $ 207 ja E8500 on 309 dollaria!

I'd vain saada E8200 ja overclock se
Old 30 kesäkuu 2008, 11:45
Rahoittajien ryhmän

ja näkee, että monet teistä ovat sanoneet hinnat ovat hi. mutta todellisuudessa, kun asennat sen kortin, im saada $ 100: n säästää alennuksista. Saan $ 10 pois kaikkien niiden GPU: n RAM saan vain $ 100 (ja i tehdä suunnitelma OC ne) hinta on E8400 menee ylös ja alas paljon, mutta aion ostaa, kun se palaa 164dollari kuten kun esitin se kärryni. Olin guna saada 10000 vain minun OS ajaa joten OS olisi ladata nopeammin ja 640GB peleihin. Haluan vain saada 80GB Raptor varten OS, mutta aion partiton on puolet näköala ja puolet XP (loppujen lopuksi se on enemmän kuin tarpeeksi OS ja muiden peli / video liittyvät asiat nähdä kuin nyt i on monia GB vasemmalle ole pelejä, jotka ohjaavat). Olen myös päättänyt kaksoiskäyttöä 4850 yli origanal ajatus kaksikäyttötuotteiden 8800GT. Löysin ATI kortti on parempi teho hinta-ja tukee myös DX 10,1 (vastustaa DX10 annetun 8800GT) ja koska i couldnt löytää hyvän OC SLI aluksella siellä jälkeen päivää ja päivän etsiä, i totesi, että X48 emolevyn ei se klo overclocking mutta vain ei ristituleen, ei SLI, mutta thats enää ole ongelma minulle (siten GPU Olen valinnut)

jälleen kerran, sorry for my oikeinkirjoitus. minun PC toimii outo juuri nyt ja pitää lukittuvalla luoda puoli toisen (ja siis minun kirjoitusvirheitä)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.