![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eerste uit, neem dan mijn excuus spelling. computer is kinda hiccuping dus typen is een beetje raar. hier is de llist dingen im Guna krijgen https: / / secure.newegg.com / Wenslijst / PublicWishDetail.aspx? WishListNumber = 6790045 & WishL istTitle = mijn Ik heb al de OS, CPU-koeling, toetsenbord, monitor, muis. ja, is er iets dat ik iets moet veranderen? I wana doen enkele goede OC'ing met dit tuig.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| $ 115 voor 4 GB DDR800? Jezus Christus. Nice warmte spreaders, hoewel.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, wat Carbon gezegd. Die heatspreaders worden alleen gebruikt wanneer u oc'ing door de manier. Of liever, ze hoeft alleen maar om daar te zijn wanneer u oc de DIMM's. Het mobo is ok, ik ben niet zo enthousiast met X48 mezelf. I'd've gegaan met een P5-Q. Zelfde Southbridge voor rijden ondersteuning enz. Bin de Raptor. Samsung F1 1TB is slechts 10 dollar meer en bijna 7 keer de capaciteit, oh, en het is sneller in de lees / schrijf-en voortgezet. Daarbij zal je ook toestaan om te bin de opslag drive die je hebt spec'd dat zal op zijn beurt kun je wat geld besparen en je zult nog steeds eindigen met meer opslagcapaciteit. Kijkend naar ATI GPU-architectuur van de 4850 is niet veel van een verbetering ten opzichte van de 38 ** serie. Eigenlijk wil ik zo ver te zeggen dat het een beetje een teleurstelling. Het strakke prijsbeleid alleen maakt het een misschien. Ik wil nog steeds de aankoop van een 8800GT/GTS na te kijken naar deze beide punten. De X-RAM, voor mij gewoon niet waard als je het geld kunt krijgen de Extreme Gamer kaart voor 60 dollar minder, en dezelfde compatibiliteit. En de X-ram is het enige echte voordeel. Nou, in zoverre als het kan een voordeel voor 60 dollar extra. Anders dan dat hij ziet er goed uit voor mij.
|
| |||
| |||
| waarom niet gaan voor de E8200? in een winkel bij mij in de buurt van de E8200 is $ 182, de E8400 is $ 207 en de E8500 is $ 309! I'd just get de E8200 en het overklokken |
|
| |||
| |||
| Nou ik zie dat velen van u zeggen prijzen zijn hi. maar in werkelijkheid, als je het in kaart, im getting $ 100's van de besparing op kortingen. Ik krijg $ 10 korting elk van de GPU's, de RAM ik voor slechts $ 100 (en ik ben van plan om hen OC) de prijs van de E8400 gaat omhoog en omlaag te veel maar ik zal kopen wanneer het gaat terug tot $ 164 als toen ik het in mijn winkelwagen. Ik was Guna krijgen 10.000 voor gewoon mijn OS schijf, zodat het OS zou laden sneller en de 640GB voor spelletjes. Ik zou gewoon de 80GB raptor voor het OS, maar ik ga partitioneren de helft voor vista en de helft voor XP (op het einde zal het meer dan genoeg voor het OS en andere niet game / video-gerelateerde dingen zien zoals nu i zal tal GB links van geen spelletjes op dat station). Ik heb ook een besluit genomen over de duale 4850 over de origanal idee van de dubbele 8800GT. Ik vond dat de ATI-kaart heeft een betere stroom voor de prijs en ook ondersteunt DX 10,1 (tegenover DX10 op de 8800GT) en sinds i couldnt vinden van een goede OC SLI bord daar na dagen en dagen zoeken, vond ik dat de X48 moederbord doet zal te overklokken, maar alleen heeft CrossFire, geen SLI, maar dat is niet langer een probleem voor mij (vandaar de GPU ik heb gekozen) nogmaals, sorry voor mijn spelling. mijn pc is nu waarnemend vreemd en houdt vergrendeling voor een halve seconde (vandaar mijn spelfouten)
__________________ Computer-onderdelen http://secure.newegg.com/WishList/Pu...Number=9141625 Monitor - http://www.provantage.com/doublesight-ds-305w ~ 4DBLE00M.htm Ace] |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Review Mijn Build Voordat ik bestellen! | Rasto36620 | Algemeen Hardware Chat | 19 | 27 feb 2009 22:22 |
| Nakijken / My List voor mijn volgende Build Voordat ik kopen | cheesepuff | Algemeen Hardware Chat | 12 | 20 feb 2009 23:54 |
| Definitieve Component Lijst [Nakijken / Build] | Rapolyne | Algemeen Hardware Chat | 5 | 2nd Nov 2008 15:54 |
| Definitieve toetsing voor de aankoop! Please comment! | Ncc Speed | Algemeen Hardware Chat | 8 | 25 feb 2008 16:33 |
| Definitieve tijd .. Ik beloof het! ... PSU | Cew27 | Cases & Power Supplies | 14 | 5 Dec 2007 07:34 |
| Thread Tools | |
| |