![]() |
|
| |||
| |||
Hej, håber du kan hjælpe en gammel mand nyt til computere, jeg har købt en brugt computer, men det begyndte at fryse efter 10/15 min, og nu forsøger at start kun at lukke ned hurtigt, nogen ideer eller råd taknemmeligt værdsat, dont kende hvad gøre det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette kunne være din strømforsyning, eller alt muligt Baggin.
| |||
| |||
| Ja undskyld. Hej alle, ingen besked, mit gæt sin strømforsyningen, men hvad skal jeg nødt til at udskifte? |
|
| |||
| |||
| Hej Baggin PSU er feltet på bagsiden af, hvor du slutter 240V forsyning til normalt sted med 4 skruer. når du sætter det tage det til efterretning, hvor alle stikkene gå. Der er flere forskellige typer. digitale billeder "nogle gange" hjælp. Må ikke sparer på dig PSU få en ordentlig en. |
|
| |||
| |||
| Kunne det ikke være nogle problemer med softwaren? Eller med nogle andre hardware årsag han siger, det starter ikke lide det ikke starter. Nå mit forslag er at forsøge at installere en ny vinduer, der skal løse, hvis det ikke er så sin visse hardware spørgsmål som dem ovenfor. |
|
| |||
| |||
| Som det er i stand til at starte systemet betyder det, at problemet er ikke i strømforsyningen. Hvis dette var tilfældet ville det slet ikke være i stand til at tænde den CPU i første omgang. Wikipedia CPU eller mor bord indstillinger og OS indstillinger. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke, der er noget problem med strømforsyningen. Jeg tror, der er noget galt med operativsystemet. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, der er en slags strømforsyning kun at hæmmer din computer kun .... Hvis strømforsyningen er det største problem, så skal du få en god UPS til for systemet, som det vil øge eller mindske strømforsyningen i overensstemmelse hermed. ...... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, Hvilket operativsystem har du? Overvej en fuldstændig re-installation af dette.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HJÆLP! overophedning PS kabel | mustang66man | Cases & Strømforsyninger | 3 | 1 januar 2009 22:59 |
| Mulig Overophedning ????? | mctw | Cases & Strømforsyninger | 5 | 9. okt 2008 18:23 |
| Overophedning GPU | Buchanan | General Hardware Chat | 18 | 3 april 2008 02:30 |
| Overophedning spørgsmål? | mrdaveyk | General Hardware Chat | 3 | 31 december 2007 10:55 |
| Overophedning | gvmllr | General Hardware Chat | 9 | 4 juli 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |