![]() |
|
| |||
| |||
Hallo, hoop dat u kunt een oude man de nieuwe computers te helpen, kocht ik een tweedehands computer, maar het begon te vriezen na 10/15 minuten en nu pogingen om het opstarten alleen te sluiten snel, enig idee of advies dankbaar gewaardeerd, dont weet wat maken is. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit kan uw voeding of allerlei dingen Baggin.
| |||
| |||
| Ja sorry. Hi all, geen boodschap, ik veronderstel zijn de voeding, maar wat moet ik vervangen? |
|
| |||
| |||
| Hi Baggin PSU is het vak aan de achterkant van waar je je stekker 240v levering meestal in het bezit van 4 schroeven. wanneer u deze vervangen zorgvuldig kennis te nemen van waar alle aansluitingen gaan. Er zijn verschillende soorten. digitale foto's "soms" te helpen. Niet zuinig zijn op je voeding krijgen een fatsoenlijk is. |
|
| |||
| |||
| Zou het niet een probleem met de software? Of met een andere hardware omdat hij zegt dat het niet gaat zoals het niet starten. Nou mijn suggestie is om te proberen een nieuwe vensters die moeten oplossen installeren, als het niet dan zijn sommige hardware probleem zoals die hierboven. |
|
| |||
| |||
| Omdat het in staat is om het systeem betekent het begin is het probleem niet in de voeding. Als dat het geval zou helemaal niet in staat zijn om over te schakelen op de cpu in de eerste aanleg. Zoek naar cpu of moeder boord instellingen en OS instellingen. |
|
| |||
| |||
| Ik denk niet dat er een probleem met de stroomvoorziening. Ik denk dat er iets mis is met het besturingssysteem. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat er een soort van voeding alleen dat belemmert uw computer alleen .... Als de voeding is het belangrijkste probleem, dan kunt u een goede UPS moet krijgen voor voor het systeem zoals het verhogen of verlagen zal de stroomvoorziening in kennis. ...... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, Welk besturingssysteem heb je? Overweeg een volledig opnieuw installeren van.