![]() |
|
| |||
| |||
Hei, håper du kan hjelpe en gammel mann nytt til datamaskiner, kjøpte jeg en brukt maskin, men det begynte å fryse etter 10/15 min, og nå forsøker å oppstart bare å legge ned raskt, noen ideer eller råd takknemlig verdsatt, dont vite hva gjør det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette kan være strømforsyning eller alle slags ting Baggin.
| |||
| |||
| Ja beklager. Hei alle, ingen melding, jeg tror den strømforsyningen, men hva trenger jeg for å bytte? |
|
| |||
| |||
| Hei Baggin PSU er boksen på baksiden av der du koble 240V forsyning i vanligvis holdt med 4 skruer. når du bytter det ta nøye merke til hvor alle kontaktene gå. Det finnes flere forskjellige typer. digitale bilder "noen ganger" hjelp. Ikke skimp på deg PSU få en skikkelig en. |
|
| |||
| |||
| Kunne det ikke være noe problem med programvaren? Eller med annen maskinvare fordi han sier at det begynner ikke liker det ikke starter. Vel mitt forslag er å prøve å installere en ny vinduer som skal løse, hvis det ikke da den enkelte hardware problem som de ovenfor. |
|
| |||
| |||
| Ettersom det er i stand til å starte systemet betyr det at problemet ikke er i strømforsyningen. Hvis det var tilfellet ville det ikke i det hele tatt kunne slå på CPU i første omgang. Sida «cpu eller hovedkortet innstillinger og OS-innstillinger. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke det er noen problemer med strømforsyningen. Jeg tror det er noe galt med operativsystemet. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror det er en slags strømforsyning eneste som hindrer datamaskinen bare .... Hvis strømforsyningen er hovedproblemet, så du må få et godt UPS for for systemet som det vil øke eller redusere strømforsyningen tilsvarende. ...... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, hvilket operativsystem har du? Betrakt en komplett re-installere denne.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HJELP! overoppheting PS kabel | mustang66man | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 1 januar 2009 22:59 |
| Mulig Overoppheting ????? | mctw | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 9 oktober 2008 18:23 |
| Overoppheting GPU | Buchanan | General Hardware Chat | 18 | 3 april 2008 02:30 |
| Overoppheting problemet? | mrdaveyk | General Hardware Chat | 3 | 31 desember 2007 10:55 |
| Overoppheting | gvmllr | General Hardware Chat | 9 | 4 juli 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |