![]() |
|
| |||
| |||
| Hej kan nogen fortælle mig, hvorfor min tårn er overophedning efter cirka 15 minutters brug ... sorry hvis dens i den forkerte sektion, nye til stedet og forsøger at få mit hoved omkring det .. tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal være lidt mere specifik venligst.
| |||
| |||
| vel dybest dave det bare overheats bagest i nærheden af fan .. jeg dont kende vejr Jeg har brug for en ny fan eller vejr den har brug for rengøring. Jeg har ikke brugt det endnu, da jeg fik det givet. men jeg ved, at det overheats som ive været på mine fætre, når hun havde det tændt. im sorry i cant være mere specifik. tak for din hjælp. |
|
| |||
| |||
| Hvad vil det gøre? Betyder det fryses? Betyder det crash? Er den lukket ned på sine egne? Pc'er får varm, medmindre det er meget varmt i tvivl om sin et problem. Hvis du er i tvivl åbne det op og hover alle støv ud, kan du bruge en malerpensel at fjerne det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den eneste varme, jeg vil ikke engang kalde det varme, skal du føler er i et område med ,5 af en centimeter omkring hovedsløjfen plug i punkt til PSU ud af stikkontakten.
| |||
| |||
| hi dave det doesnt indefryse, doesnt slå sig af, doesnt crash, ill forsøge at åbne den op og børste støvet som du sagde, og se, om det hjælper .. tak for din hjælp .. værdsat. ill vende tilbage til dig. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvis sine bare varm at røre ved, og det fungerer som det skal jeg tror, vil du være ok. Skål. |
|
| |||
| |||
| hvis en bestemt del, der er overophedning. investere på et af disse http://www.misco.co.uk/applications/...57431&CatId=22 installere det, og målet i nærheden af en del. det vil hjælpe |
|
| |||
| |||
| Citat:
PC bør ikke overopvarmes i første omgang, at tilføje ekstra fans er ikke en programrettelse til problemet IMO. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er den varme der kommer fra den tilbage? ud af strømforsyningen?
Download Everest fra download sektionen og en gang hentede klik på computer / sensor og rapportere tilbage med temps, at det vil vise, at se, om noget kører hot! Dette vil fortælle dig din CPU, hdd, bundkort og GPU temps Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HJÆLP! overophedning PS kabel | mustang66man | Cases & Strømforsyninger | 3 | 1 januar 2009 22:59 |
| Mulig Overophedning ????? | mctw | Cases & Strømforsyninger | 5 | 9. okt 2008 18:23 |
| Overophedning GPU | Buchanan | General Hardware Chat | 18 | 3 april 2008 02:30 |
| Overophedning spørgsmål? | mrdaveyk | General Hardware Chat | 3 | 31 december 2007 10:55 |
| Overophedning 2 | baggin | General Hardware Chat | 8 | 8 august 2007 07:42 |
| Thread Tools | |
| |