![]() |
|
| |||
| |||
| hallo kan iemand mij vertellen waarom mijn toren is oververhitting na ongeveer 15 minuten van het gebruik ... spijt als haar op de verkeerde afdeling, die nieuw zijn op de site en probeer mijn hoofd eromheen .. bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je moet een beetje meer specifieke alstublieft.
| |||
| |||
| goed principe dave het gewoon overheats aan de achterkant in de buurt van de ventilator .. i dont know weer Ik heb een nieuwe ventilator of weer moet schoonmaken. i havent gebruikt er nog zoals ik heb het gezien. maar ik weet dat het overheats als ive geweest op mijn neefjes toen ze had ingeschakeld. im sorry i cant meer specifiek. bedankt voor je hulp. |
|
| |||
| |||
| Wat doet het? Is zij de vriezer? Is zij crash? Is zij stilgelegd op eigen? PC's wel heet, tenzij het erg warm betwijfel ik haar een probleem. Bij twijfel openen en zweven al het stof uit, dan kunt u een kwast te verjagen is. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De enige warmte, zal ik niet eens noemen het vuur, je moet voelen binnen een gebied van ,5 van een centimeter rondom de belangrijkste plug in punt aan de PSU uit het stopcontact.
| |||
| |||
| hi dave zij doesnt bevriezen, doesnt beurt zelf van, doesnt crash, ziek probeert te openen en borstel het stof zoals je zei en kijk of dat helpt .. thanks for your help .. gewaardeerd. ziek terug naar jou. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Als het gewoon warm aan te raken, en het werkt zoals het zou moeten doen ik denk dat u op OK. Sante. |
|
| |||
| |||
| indien haar een bepaald deel dat oververhitting. investeren op een van deze http://www.misco.co.uk/applications/...57431&CatId=22 installeren en het doel in de buurt van het onderdeel. het zal helpen |
|
| |||
| |||
| Citaat:
De PC moet niet oververhit in de eerste plaats, het toevoegen van extra fans is geen oplossing voor het probleem IMO. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is de warmte uit de achterkant? uit de voeding?
Download Everest van de download sectie en eenmaal gedownload klik op computer / sensor en verslag uitbrengen aan de tijd dat hij zal laten zien, om te zien of alles draait warm! Dit zal u vertellen je cpu, hdd, moederbord en GPU temps Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HELP! oververhitting PS kabel | mustang66man | Cases & Power Supplies | 3 | De 1 januari 2009 22:59 |
| Mogelijke Oververhitting ????? | mctw | Cases & Power Supplies | 5 | 9 okt 2008 18:23 |
| Oververhitting GPU | Buchanan | Algemeen Hardware Chat | 18 | De 3 april 2008 02:30 |
| Oververhitting kwestie? | mrdaveyk | Algemeen Hardware Chat | 3 | 31 dec 2007 10:55 |
| Oververhitting 2 | baggin | Algemeen Hardware Chat | 8 | De 8 augustus 2007 07:42 |
| Thread Tools | |
| |