![]() |
|
| |||
| |||
| hei kan noen fortelle meg hvorfor mitt tårn er overoppheting etter ca 15 minutters bruk ... beklager hvis den i feil delen nytt til området, og prøver å få hodet mitt rundt det .. takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må være litt mer konkret takk.
| |||
| |||
| vel i utgangspunktet dave det bare overheats på baksiden nær fan .. jeg dont vite været jeg trenger en ny vifte eller vær det er behov for rengjøring. Jeg har ikke brukt den ennå da jeg fikk den gitt. men jeg vet at det overheats som Ive vært på mine fettere da hun hadde slått på. im sorry i cant være mer konkret. takk for hjelpen. |
|
| |||
| |||
| Hva gjør den? Betyr det fryse? Betyr det krasjer? Har det slått ned på egen hånd? PCer gjør få varme, med mindre det er veldig varmt i tvil om sine problemer. Hvis du er i tvil åpne den opp og holder alt støvet ut, kan du bruke en maling pensel å dislodge det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den eneste varme, jeg vil ikke engang kalle det varme, bør du føler er innenfor et område på ,5 av en centimetre rundt main plug in peker til PSU fra veggkontakten.
| |||
| |||
| hei dave det ikke fryse, ikke slå seg av, ikke krasje, ill. prøve å åpne den opp og børste støvet som du sier og se om det hjelper .. takk for hjelpen .. verdsatt. ill komme tilbake til deg. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hvis det bare varm å ta på og den fungerer som den skal kan jeg tror du vil være ok. Skål. |
|
| |||
| |||
| om en bestemt del som overoppheting. satse på ett av disse http://www.misco.co.uk/applications/...57431&CatId=22 installere det og mål i nærheten av den delen. det vil hjelpe |
|
| |||
| |||
| Sitat:
PC-en bør ikke overopphetes i utgangspunktet, ekstra fans er ikke en løsning på problemet IMO. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er varmen som kommer fra baksiden? ut av strømforsyningen?
Last ned Everest fra nedlasting og når ned klikk på datamaskinen / sensor og rapportere tilbake med temps at det vil vise, for å se om noe kjører hot! Dette vil fortelle deg CPU, HDD, hovedkort og GPU temps Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HJELP! overoppheting PS kabel | mustang66man | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 1 januar 2009 22:59 |
| Mulig Overoppheting ????? | mctw | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 9 oktober 2008 18:23 |
| Overoppheting GPU | Buchanan | General Hardware Chat | 18 | 3 april 2008 02:30 |
| Overoppheting problemet? | mrdaveyk | General Hardware Chat | 3 | 31 desember 2007 10:55 |
| Overoppheting 2 | baggin | General Hardware Chat | 8 | 8 august 2007 07:42 |
| Thread Tools | |
| |