![]() |
|
| |||
| |||
| Hej kan någon tala om för mig varför min tornet är överhettad efter ca 15 minuters användning ... ledsen om i fel sektion, nya på plats och försöker få mitt huvud runt den .. tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du måste vara lite mer specifik tack.
| |||
| |||
| väl sett dave det bara overheats längst bak nära fläkten .. jag vet inte vädret Jag behöver en ny fläkt eller väder det behöver rengöras. Jag har icke använt det ännu eftersom jag fick den ges. men jag vet att det overheats som ive varit mina kusiner när hon hade den påslagen. im sorry i cant vara mer specifik. tack för din hjälp. |
|
| |||
| |||
| Vad gör det? Spelar det fryser? Spelar det någon krasch? Spelar det stängdes på egen hand? PC göra få heta, om det är mycket hett i tvivel sina problem. Om du är osäker öppna den och hover allt damm ut, kan du använda en färg pensel att rubba den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den enda värmen kommer jag inte ens kalla det värme bör du tycker är inom ett område med ,5 en centimeter runt huvudloben plugin i punkt till psu från vägguttaget.
| |||
| |||
| hej dave det icke frysa, icke vända sig, doesnt crash, sjuka försöker öppna den och borsta dammet som du sa och se om det hjälper .. tack för hjälpen .. uppskattat. ill komma tillbaka till dig. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Om det bara varm att beröra, och det fungerar som det ska tar jag tror att du kommer att vara ok. Skål. |
|
| |||
| |||
| om en viss del som är överhettad. satsa på en av dessa http://www.misco.co.uk/applications/...57431&CatId=22 installera det och syftar nära sidan. det kommer att hjälpa till |
|
| |||
| |||
| Citat:
Datorn bör inte överhettas i första hand, att lägga till ytterligare fläktar är inte en lösning på problemet IMO. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är den värme som kommer från de tillbaka? av strömförsörjningen?
Ladda ner Everest från nedladdningen avsnitt och en gång hämtat klicka på dator / sensorn och rapportera tillbaka med temps att det kommer att visa, för att se om något är rinnande varmt! Detta kommer att berätta din processor, hårddisk, moderkort och GPU temps Mitt System: Några andra älskare!
|