![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei taas takaisin Alex auttoi minua Arctic Cooling pakastin 7 Pro, joka toimi hyvin minun pc. veljeni pc on aina ollut vähän kuuma joten juuri asennettu pakastin 7 pro on, että PC liikaa. Hänen tiedot ovat: MSI p4n SLI MOBO ja Geforce Asus EN7500LE näytönohjain. jahka i asennettu se pieni tuuletin piirisarja putosi ja pakastin 7 oli liian suuri, jotta se mahtuu takaisin (minun täytyy mainita, että en tiedä miten edellinen omistaja kpl asennettu piirisarja tuuletin päälle piirisarja siili, se näytti kuin hän olisi vain painetaan sen ja toivoa parasta: ei ollut mitään pitää sitä se vain pysyi siellä koko ajan meillä oli PC ilman ongelmia. missään ei ruuvilla tai korjata tuuletinta siili ja olen hämmentynyt) tapauksessa, ajattelin, että olisi ok ilman piirisarja tuuletin, ajattelin pakastin 7 cpu HSF hyödyttäisi sitä enemmän. aluksi temps oli hieman parempi, ja olin iloinen, mutta nyt viikon tai niin, Odotan temps ei ole paljon parempi, ehkä MOBO lämpötila on korkeampi, koska piirisarja tuuletin ei ole enää. periaatteessa suorittimen ja MOBO nyt tyhjäkäynnin noin 50 astetta, HDD, 41 tai näin: ei super cool, mutta ei riittävän kuumaa olla ongelma. Minun ongelma liittyy grapgics kortin, joka ha mennyt 60 astetta idle 70 astetta, ja olen juuri ollut bsod jonka olen syyttää tähän. GPU on aina ollut kuuma (60 astetta), mutta PC on aina ollut vakaa. Kysymykseni ovat: -Miten Northbridge-piirisarjan fanit kiinnitetty jäähdytyselementti? -minun pitäisi liimaa se on tai jotain (en voinut pitäytyä kaluston jäähdytin takaisin ja voisin kiinnitä se siellä AC pakastin 7 hieman ylitys)? -Uskon, 70 astetta on liian kuuma GPU tyhjäkäynnillä ja en ole tyytyväinen siihen, olen yllättynyt pakastin 7 ei ole ostanut CPU temp alas niinkuin muut pc hyödyttänyt suuresti (15 astetta alempi kuin varastossa) olisi pysyn kanta jäähdytin takaisin, minun pitäisi saada GPU siistimpi? Asensin pakastin 7 Pro Arctic Silver 5 ja usko, että olen tehnyt virheitä, tiedän, että asia ei ole paras, ja lisää temps, mutta ennen kuin se oli vakaa kone ja mielestäni ehkä piirisarjan jäähdytin tuulettimen mutta en näe tapa varmistaa se siellä. Any ideas? kiitos kundit |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Liima toimii hyvin, joskus se on ainoa tapa, ja joka tapauksessa se on tehokasta. Thermal epoksi Arctic Silver jos olet puristi ja onni, pikaliimaa alkaen pöytälaatikossa jos vain haluat tuloksia.
Mielestäni sinun pitää poistaa, uudelleen puhdas, uudelleen lämpö-liimaa ja Kiinnitä uusi cpu siili myös todennäköisesti vähemmän Liitä. Puhtaus on todellakin päätyä ISO-propanoli lopullisen hajottaa ja hävittää myös, ja jotain nukkaamattomalla tehdä sen. Käytän puhtaita kahvin suodatinpaperi. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Quote:
En voi hyvin liimaa se siellä, kuinka se ja laita kaluston jäähdytin takaisin ja, jos se ei tee eroa, liimaa se on kiitos. Olen käyttänyt oikean määrän AS5 yhden ytimen P4, (ja käytetty menetelmä saattaa pienet jyvälle ja AS5 keskellä cpu, laitetaan sitten jäähdytin ja anna se selvitä itsestään. Tätä menetelmää on aina toiminut hyvin minulle aiemmin, ja mielestäni on suositeltava menetelmä myös), puhdistuksen jälkeen hyvin arctiClean lämpö materiaalin poisto (joka on melko hyvä tuote BTW, liukenee Tim yhteyttä. helppokäyttöinen) ja arcticlean thermal pinta puhdistaja. Käytän myös nukkaamattomalla kankaalla joita käytän vain tätä tarkoitusta varten. En rehellisesti usko, että vaihdettaessa jäähdyttimen tekisi mitään eroa lainkaan, yksi syy Tein tätä säiettä on, koska en voi ymmärtää, miksi pakastin 7 ei ole pienempi temps enemmän ja siksi mielestäni ehkä piirisarja Fan Back |
|
| |||
| |||
| Olen kopioinut tekstin joten en voi oikein sanoa tulevaisuudessa querents miten soveltaa siili. Korvaaminen siili: n voidaan saavuttaa vähentämistä, tiedämme, että sillä ei sen sinulle ennen. Ehkä huone sai kuumemmaksi välillä mitataan vanhaa ja uutta? Ehkä Ilmavirran suljetussa tietokone asia muuttui - MONINAPAKAAPELI otti tavalla, jos tuulettimen liitin johtaa pois päältä. Se varmasti on mekaaninen, lämpö lämpö on lämpöä ja maailmankaikkeus ei ole muuttanut sääntöjä paikallisesti ilkeyttään. Eikö joku kerran sanoa, että mitä on jäljellä on totuus kuitenkin epätodennäköistä, kun poistat kaikki mahdottomuuksien? |
|
| |||
| |||
| er, kiitos kovasti arvokasta paikalla. Alex oletko siellä? |
|
| |||
| |||
| Odotan päätöslauselman tätä säiettä suurella mielenkiinnolla. |
|
| |||
| |||
| atk-mehu on hyvä foorumi, jossa paljon ystävällisiä ja asiantuntevia ihmisiä, jotka antavat säännöllisesti tarkkaa ja hyödyllistä tietoa niille, jotka pyytävät sitä, he tekevät niin ilman soikea tai sarkastinen. ja thats miksi ihmiset tulevat tänne. |
|
| |||
| |||
| Pyydän anteeksi sydämestäni, en ole tarkoituksella kirjoittanut iota tätä säiettä soikion tai ivallisesti. Olen todennut, että kuvaus lisätä siili oli parempi kuin minun, ja minä tarkoitin sitä. Näkemykseni puuttumisen syynä lämpötilan pudotus oli juuri niin kuin ajattelin niitä ja tarkoitus on aivan hyvä. Olen aivan häkeltynyt ajatukselta ne näyttävät hyödytön. Huomaan, että olet nähnyt ero Heatsinks itse. Huomasin, että me molemmat tiedämme, että fysiikka ei ole osittain, ja että näin ollen on todellinen syy on etsittävä. Annan useita kohtuullisia vaihtoehtoja harkita vaikka myönnän, saatat löytää niitä yksinkertaista. Olen täällä, koska olen kiinnostunut kysymys ja haluaa löytää vastauksen. Kaikki mitä puuttuu kirjoitustyylin voi ottaa vakavasti, on etsiä sitä. Olen voidaan käyttää sarkasmia, mutta en todellakaan ole tässä vaihtoa. Se on tarkoitus viihdyttää ja tiedottaa samalla kun teen käyttää sitä. Mielestäni olen käyttänyt sitä kerran, koska olen rekisteröitynyt tänne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Erm ... Spot ... Olet asianajaja kieli on hyvin muodollinen ja vähän on tylsää puolella todella ... Voisitteko palata sarkasmia? Paljon huvittavaa lukea viestiä, että miten ...
| |||
| |||
| En voi hallita sitä Mate, Saan löi noin liikaa ja olen yhä yrittää löytää tyyli, joka voi antaa minun elää. Olen niin ulos syvyyttä, se on kuin Gloria Gaynor perillä 8 tuuman alustojen ja krapula yrittää nähdä ohi floodlights. Olen yksi hämmentynyt juliste tällä viikolla. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| HELP! ylikuumenemisen PS kaapeli | mustang66man | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 1. Jan 2009 22:59 |
| Mahdolliset ylikuumenemisella ????? | mctw | Kotelot & Virtalähteet | 5 | 9. Lokakuu 2008 18:23 |
| Ylikuumenemisella kysymys? | mrdaveyk | Rautatavaran Chat | 3 | 31. Joulukuu 2007 10:55 |
| Ylikuumenemisella 2 | baggin | Rautatavaran Chat | 8 | 8. Aug 2007 07:42 |
| Ylikuumenemisen | gvmllr | Rautatavaran Chat | 9 | 4. Jul 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |