![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tilfældige nedbrud? kan du lider af overophedning kan du udelukke den første mistænkte vist nedenfor ![]() ![]() taget fra ebaumsworld, kunne ikke modstå udstationering ![]() hvis du har lignende støv spørgsmål, første henstilling fra TCF er at rengøre
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Personligt, når jeg om en temperaturstigning jeg åbner min pc op og give den et støv øjeblikkeligt.
| |||
| |||
| Også sandt mate
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg vil blot tilføje. Jeg plejede at skrive en masse om et andet websted, og jeg brugte til at se nogle folk spørge, hvorfor deres pc kørte varm. Støv var skyld i en lang række sager. Du foretager et gyldigt argument, der ofte er overset! |