![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| satunnainen kaatuu? saatat kärsivät ylikuumenemisesta please sulkea pois ensimmäisen epäillyn alla ![]() ![]() otettu ebaumsworld, ei voinut vastustaa lähettämisestä ![]() jos sinulla on samanlaisia pöly asiaa ensimmäisen suosituksen TCF on puhdas
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Henkilökohtaisesti, kun i huomaat lämpötilan nousun i avaa Oma tietokone ja antaa sille pölyn välittömästi.
| |||
| |||
| liian totta perämies
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Haluan vain lisätä. Käytin lähettää paljon toisen sivuston ja i-kirjain käytetty nähdä melkoisesti ihmiset kysyvät, miksi heidän pc oli juokseva lämmin. Pöly oli syynä varsin useissa tapauksissa. Teet voimassa kohta, joka on usein huomaamatta! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mahdolliset ylikuumenemisella ????? | mctw | Kotelot & Virtalähteet | 5 | 9. Lokakuu 2008 18:23 |
| Ylikuumenemisella GPU | Buchanan | Rautatavaran Chat | 18 | 3. Huhtikuu 2008 02:30 |
| My CPU ylikuumeneeko non-stop | mycpuoverheats | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 13. Joulukuu 2007 03:39 |
| Ylikuumenemisella 2 | baggin | Rautatavaran Chat | 8 | 8. Aug 2007 07:42 |
| Ylikuumenemisen | gvmllr | Rautatavaran Chat | 9 | 4. Jul 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |