![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| random crashes? u kunt lijden aan oververhitting kunt u uitsluiten dat de eerste verdachte hieronder weergegeven ![]() ![]() genomen uit ebaumsworld, niet kon weerstaan detachering ![]() als u een soortgelijke stof kwestie, eerste aanbeveling van TCF is schoon te maken
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Persoonlijk, als ik merk een temperatuurstijging open ik mijn pc op en geef het een stof onmiddellijk.
| |||
| |||
| Ook geldt mate
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Ik zal gewoon toevoegen. Ik heb gebruikt om een perceel op een andere site en ik gebruikt om te zien heel wat mensen zich afvragen waarom hun pc liep warm. Stof is de oorzaak van een groot aantal gevallen. Je maakt een goed punt dat wordt vaak vergeten! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mogelijke Oververhitting ????? | mctw | Cases & Power Supplies | 5 | 9 okt 2008 18:23 |
| Oververhitting GPU | Buchanan | Algemeen Hardware Chat | 18 | De 3 april 2008 02:30 |
| Mijn CPU is oververhitting non-stop | mycpuoverheats | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 13 dec 2007 03:39 |
| Oververhitting 2 | baggin | Algemeen Hardware Chat | 8 | De 8 augustus 2007 07:42 |
| Oververhitting | gvmllr | Algemeen Hardware Chat | 9 | De 4 juli 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |