![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tilfeldige krasjer? kan du bli lider av overoppheting vennligst utelukke første mistanke vist nedenfor ![]() ![]() hentet fra ebaumsworld, kunne ikke motstå innlegg ![]() hvis du har lignende støv problemet først anbefaling fra TCF er å rengjøre
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selv når jeg merker en temperaturen stige i åpne PCen opp og gi den et støv ut umiddelbart.
| |||
| |||
| så sant kompis
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg vil bare legge til. Jeg pleide å legge mye på et annet nettsted og jeg pleide å se ganske mange mennesker spørre hvorfor deres pc var kjører varm. Støv er årsaken i ganske mange tilfeller. Du gjør et gyldig poeng som ofte blir oversett! |