![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| random kraschar? du kan drabbas av överhettning du utesluta första misstänkta visas nedan ![]() ![]() hämtats från ebaumsworld, kunde inte stå emot meddelanden ![]() om du har liknande damm fråga, första rekommendation från TCF är att rena
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Personligen, när jag märker en temperaturstegring jag öppnar min pc och ge det en damm omedelbart.
| |||
| |||
| alltför sant mate
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Jag ska bara tillägga. Jag brukade skicka en hel del på en annan plats och jag brukade se en hel del personer frågar varför deras st var rinnande varmt. Dust var orsaken i ganska många fall. Du gör ett giltigt sak som ofta förbises! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Överhettning ????? | mctw | Cases & Power Supplies | 5 | 9 oktober 2008 18:23 |
| Överhettning GPU | Buchanan | General Hardware Chat | 18 | 3 april 2008 02:30 |
| Min CPU är överhettning non-stop | mycpuoverheats | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 13 december 2007 03:39 |
| Överhettning 2 | baggin | General Hardware Chat | 8 | 8 august 2007 07:42 |
| Överhettning | gvmllr | General Hardware Chat | 9 | 4 juli 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |