mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Pc Indfrysningskapacitet (Fortsat)

Reply

Thread Tools
Old 8. januar 2008, 09:18
Medlem Gruppen

Default Pc Indfrysningskapacitet (Fortsat)

Hej til alle ....

For et par måneder siden startede jeg en tråd, med problemer med pc frysning. Heres linket

http://www.thecomputerforums.co.uk/f...problem-11167/

Som det hedder i min tidligere tråd, denne indefrysning da været i gang siden marts sidste år, siden jeg bygget den, og ive forsøgt alt for at finde ud af det indtil nu.

Den anden dag gik jeg ind på min FMO'er installationen. Min BIOS er en Phoenix Award og aktiveret en indstilling kaldet USB RESUME FRA S3/S4. Nu ved jeg dont kende hvis dette er en ren tilfældighed, men 2 dage om det ikke har indefrøs gang.

Grunden til, at jeg aktiveret denne indstilling er fordi jeg køre min mus gennem USB-interface, og jeg læste op, at usb genoptage indstilling er noget at gøre med standby og dvale selv om mit problem doesnt vedrører standby fordi kunne fryse et hvilket som helst tidspunkt på dagen . Måske er det alle bare en coinsidence, men jeg vil gerne have jer til at give mig din mening ... Thankyou for at tage sig tid til at læse dette. Regards Dave ...
Old 8 januar 2008, 10:20
Administrator Gruppen

Har du sikret din CPU er completly støv og snavs gratis.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8. januar 2008, 10:34
Medlem Gruppen

Ligesom jeg forsøgte at besvare dit indlæg Det styrtede ned igen .. efter 2days ikke går ned. Det udelukker usb genoptage mulighed

Ja alle fans er alle fri for støv, vil jeg forsøge at holde op med sine lige så meget som muligt ved hjælp dåse luft mindst en gang om ugen

Jeg tror sin gang damn ting fik opstartet outa bagdøren.
Old 8 januar 2008, 10:38
Medlem Gruppen

Im 100% sikker på sin ikke en varme emne, fordi mit temps er i midten af 20's - 30
Old 8 januar 2008, 11:30
Medlem Gruppen

En af mine venner har det samme problem. Men Thats fordi hans bundkort er et stykke crap.
Jeg siger ikke, din hardware er crap
Har nedbruddene starte fra dag ét.
Old 8 januar 2008, 14:33
Medlem Gruppen

Ja det startede fra dag 1, jeg er begyndt at synes, at dette Biostar Tforce550 M / B er crap såvel ... Tak for dit svar, selv om
Old 8. januar 2008, 15:56
Medlem Gruppen

Hvis det startede fra dag 1 og alt var nyt. Det kunne være bundkortet. Im siger ikke, vil dette arbejde, men du kan opdatere din bios og se, om det gør nogen forskel.
her på linket, hvis du ønsker at se på, at
TForce 550 http://www.biostar-usa.com/mbdownloa...del=TForce 550
TForce 550 SE http://www.biostar-usa.com/mbdownloa...=TFORCE +550 + SE
Old 9 januar 2008, 05:28
Medlem Gruppen

Tak for dit svar, jeg opdateret BIOS til nyeste version, så snart problemet viser sig, jeg troede også, at det kan have behov for en BIOS-opdatering, fordi bundkortet ikke var afsendt med den nyeste bios, men stadig ingen held ... Jeg tror, de skal være et problem med bundkortet, men ses som den kører sødt som en møtrik bortset fra ulige indefryse sin fik mig spørger, om dets er bord eller ej .... Ive køre outa ideer

Please Hjælp mig .. lol
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp! Min Nye Computer Holder Frysning! cheesepuff General Hardware Chat 9 27 april 2009 08:56
Nr. MIC ingen lyd og XP indefrysning oh my joeshcosmo Lyd, højtalere og MP3-afspillere 7 22 januar 2009 09:16
USB 2.0 Frysning Computer Snohawk General Hardware Chat 4 24th Dec 2008 08:36
PC indefrysning spørgsmål Gerry Mac General Hardware Chat 7 22 december 2008 16:17
WMP er indefrysning op. Warrenisit Multimedia & Codecs 2 21. jan 2008 12:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.