vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Pc jäätävää (Jatkoa)

Reply

Thread Tools
Old 8 tammikuu 2008, 09:18
Jäsen

Default Pc jäätävää (Jatkoa)

Hei kaikille ....

Muutama kuukausi sitten aloitin lanka kanssa ongelmia pc jäädyttämisestä. Heres linkki

http://www.thecomputerforums.co.uk/f...problem-11167/

Sellaisena kuin se on minun edellisen säikeen, katko kuten jo vuodesta viime vuoden maaliskuussa, koska olen sen rakensi ja ive yrittäneet kaikkea mahdollista lajitella sitä vasta nyt.

Muutama päivä menin sisään minun CMOS setup program. Oma bios Onko Phoenix Award ja mahdollistanut jossa kutsutaan USB RESUME TIEDONANTO S3/S4. Now I dont tiedä, onko tämä sattumaa, mutta 2 päivää se ei ole jäädytti kerran.

Syy siihen, miksi käytössä tämä asetus on, koska olen ajaa minun hiiren kautta usb-liitäntä, ja voin lukea, että usb jatkaa jossa on jotain tekemistä valmiustilassa ja lepotilaan, vaikka minun ongelmani doesnt liittyvät valmiustilassa sillä voisi jäädyttää tahansa päivänä . Ehkä tämä kaikki on vain coinsidence, mutta haluaisin te antaa minulle mielipiteenne ... Kiitos ajastasi lukea tämän. Regards Dave ...
Old 8 tammikuu 2008, 10:20
Administrator Group

Oletko varmistanut suorittimen on completly pöly ja lika ilmaiseksi.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 tammikuu 2008, 10:34
Jäsen

Aivan kuten olen yrittänyt vastata blogitekstiisi Se kaatui uudelleen .. jälkeen 2 päivää ei kaatuu. Tämä sulkee pois usb jatkaa vaihtoehto

Kyllä kaikki fanit ovat kaikki vapaa pölystä, minä yritän pysyä sen niin paljon kuin mahdollista käyttämällä canned ilman vähintään kerran viikossa

Mielestäni sen aika hemmetin asia sai käynnistynyt outa takaovesta.
Old 8 tammikuu 2008, 10:38
Jäsen

Im 100% varma, että sen ei lämpö kysymys, koska minun temps ovat puolivälissä 20's - 30
Old 8 tammikuu 2008, 11:30
Jäsen

Eräs ystäväni on sama ongelma. Mutta thats koska hänen emolevy on palanen crap.
En sano laitteisto crap
Onko kaatuu aloittaa alusta alkaen.
Old 8 tammikuu 2008, 14:33
Jäsen

Kyllä se alkoi päivä 1, olen alkanut epäillä tämän Biostar Tforce550 M / B on crap samoin ... Kiitos vastauksesta, vaikka
Old 8 tammikuu 2008, 15:56
Jäsen

Jos se alkoi päivä 1, ja kaikki oli uutta. Voi olla emolevyn. Im ei sano tätä työtä, mutta et voi päivittää bios ja katso jos se tekee mitään eroa.
tässä linkki, jos haluat katsoa tätä
TForce 550 http://www.biostar-usa.com/mbdownloa...del=TForce +550
TForce 550 SE http://www.biostar-usa.com/mbdownloa...=TFORCE +550 + SE
Old 9 tammikuu 2008, 05:28
Jäsen

Kiitos vastauksesta, olen päivittänyt bios on uusin versio heti kun ongelma arised, ajattelin myös, että se voi tarvita bios päivitys, koska emolevy ei toimitetaan uusin bios, mutta vieläkään ei ole onnea ... Olen joskus sitä mieltä, että ne on häiriöstä emolevyn, mutta pidetään se on makea kuin pähkinän lukuun ottamatta outoa jäädyttää sai minua mietityttää, onko sen on hallituksessa tai ei .... Ive aikavälillä outa ideoita

Ole hyvä ja auta minua .. lol
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Apu! My New Computer Pitää jäätävää! cheesepuff Rautatavaran Chat 9 27th Apr 2009 08:56
N: o mic, ei ääntä ja XP jäädyttäminen oh my joeshcosmo Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 7 22. Jan 2009 09:16
USB 2.0 jäätävää Computer Snohawk Rautatavaran Chat 4 24. Joulukuu 2008 08:36
PC jäädyttäminen tiedotteet Gerry Mac Rautatavaran Chat 7 22. Joulukuu 2008 16:17
WMP on jäädyttäminen asti. Warrenisit Multimedia & Codecs 2 21. Jan 2008 12:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.